На даний момент роль упаковки, як засіб просування бренду просто незаперечна. Напевно багато хто з вас спостерігають, як роками упаковки багатьох знаменитих бренду практично не змінюються. Наприклад, Кока-Кола, Макдональдс, багато марки сигарет та інше. Їх зовнішній вигляд, колірна гамма не сильно змінилися за десятки років. У будь-якому випадки, як наші батьки бачили і впізнавали такі популярні бренди, так і ми продовжуємо робити те ж саме. Таким чином хочеться підкреслити, що розробка дизайну упаковки відіграє величезну роль. Надалі саме зовнішній вигляд продукту буде візитною карткою.
Що дозволяє зробити грамотна упаковка?
Для початку ви відходите від своїх конкурентів! Тобто, по суті, вона ідентифікує ваш товар від марок конкурентів. Тільки задумайтеся, адже шампуні без своїх упаковок виглядали б практично однаково. І така ж ситуація по суті відбувається з шоколадками, пральним порошком, продуктами харчування та інше. Саме з цієї причини важливо зробити яскраву і відрізняється від всіх упаковку.
А тепер будемо дивитися далі і глибше. Яскрава упаковка привертає увагу. До того ж завдяки грамотно підібраній упаковці товар може довше зберігати свій зовнішній вигляд і властивості. А це важливо! При цьому будь-яка упаковка несе в собі інформацію про виробника і розробника, склад та інше. І важливим є те, що завдяки упаковці можна створити унікальну і неповторну форму товару, зробивши тим самим його унікальним!
З цієї причини можна сказати, що роль упаковки в просуванні будь-якого бренду вкрай важлива. Так що не варто недооцінювати цей фактор і шкодувати зусиль у його розвиток. Адже по суті люди обирають або ту марку товару, яка їм відома, або якщо це новий товар, то той, який залучає їх зовні.