Кожна людина хоч раз у житті замислювався над тим, як заробити більше грошей. Моя подруга – не виняток. Над цим вона стала думати, коли пішла в декретну відпустку і початку, звичайно ж, відчувати нестачу грошових коштів. Адже це тільки наш уряд вміє жити на те мізерна допомога, яку платить жінці, поки вона виховує дитину до 3-х років.
Ми – звичайні громадяни, на жаль для нас, такими навичками не володіємо. Тому, озирнувшись навколо, вона клюнула на одне з тих пропозицій, якими рясніють газети. На її бідну голову це виявився Оріфлейм. Як і всіх, її залучили отриманням великого прибутку, подарунками та акціями. Причому послухати, так все робиться тільки для народу, чи не в збиток самої компанії. Але давайте по порядку.
Відразу ж хочу пояснити механізм роботи мережевого бізнесу, яким і є Оріфлейм. Людина, яка хоче стати консультантом, насамперед, повинен зареєструватися. Причому в договорі чітко вказано, що він не має право продавати косметику, а виступає тільки в ролі Покупця у Продавця (компанії Оріфлейм). Але ж кожному ясно, що це не так. І велика частина консультантів (можливо майже все) дружно починають порушувати закон, пропонуючи продукцію знайомим, друзям і колегам.Заплативши певну суму, він отримує стартовий пакет, який включає в себе кілька каталогів і різного роду документацію. З консультантами постійно проводяться заняття (тренінги), на яких їх вчать продавати косметику та будувати власну мережу. Вони часто чують фразу, що каталог продає сам, а ви нічого не повинні робити. Так от, готуйтеся переконувати, пояснювати, доводити і просити. Пам'ятайте, що безкоштовний сир буває тільки в мишоловці.
Новачкові надається можливість пройти 6 кроків, а після проходження кожного отримати пільговий набір косметики за 5 у.е. Дещо з цієї косметики може навіть стати в нагоді. В основному ці набори включається те, що погано продається. Інша знайома так останній «крок» і не отримала. Куди він зник, їй не змогли пояснити. Кожному продукту присвоюється певна кількість балів, і для того, щоб пройти кожен крок необхідно набрати 75 балів.Причому хочу зазначити, що як би розповсюджувачі не кричали про те, що їхня косметика натуральна в світі і найкраща, бажають що-небудь придбати завжди було негусто. Косметика непогана, але не найдешевша і краща. Але ж головне зачепити людину. Адже зробивши 1-й крок, хочеться зробити 2-й і 6-й. А якщо зробити 150 балів, то отримуєш знижку 3 відсотка (десь близько 2 доларів). Ця знижка враховується при оплаті наступного замовлення. В однієї моєї знайомої будинку коштує 2 великі сумки з продукцією Оріфлейм, які вона, в гонитві за балами, купила в надії продати.Може бути, коли-небудь їй і вдасться збути всі 15 помад, 10 кремів і інше, але погодьтеся, це не найвигідніше капіталовкладення в наш час.
Крім того, компанія пропонує і так званий кар'єрне зростання. Підписуючи нових консультантів і створюючи власну групу, ви стаєте спонсором і почати отримувати прибуток не тільки зі своїх бонусних балів, а їх завжди повинно бути не менше 150, але і з балів своїх консультантів. А група, якщо з нею не працювати і не підживлювати новими кадрами, дуже швидко зачахне. Адже люди хочуть багато грошей і відразу, а так виходить дуже рідко.
Будьте готові до того, що у вас в наявності завжди повинен бути вільний капітал. Адже по передоплаті ніхто не замовляє і добре, якщо ваші знайомі та друзі — чесні люди та не відмовляться від замовлення в самий останній момент. А ще буває так, коли замовляєш один продукт, наприклад туалетну воду, а її немає на складі, і вам надішлють іншу. Можливо, працівники компанії собі парфум вибирають виключно за формою флакона, а не по запаху. От і думайте, куди подіти духи, які стоять у 20.е. і які ніхто не замовляв.До речі, часто буває так, що якийсь продукт так і не з'являється на протязі дії каталогу. Незрозуміло тільки, навіщо його включають в каталог? А покупці чекають, а потім починають відмовлятися. І консультант знову починає думати, де йому знайти 75 – 150 балів.
Акції пропонуються часто, і іноді дуже непогані. Ну, наприклад, замовити продукції на певну кількість.е. і отримати подарунок. Ви сумлінно виконуєте умова, але чогось на складі немає, і замість подарунка ви отримуєте дірку від бублика. Виникає закономірне питання, адже з вашої сторони всі умови виконані, чому? Але у панів з Орифлейма на цей рахунок свою думку, яку відомо тільки їм. Качати права марно. Спонсор відправляє вас у головний офіс, а ті, у свою чергу, до спонсору. І так до нескінченності. Питання іноді вирішується.Але є велика гарантія того, що ви станете учасником такої гри, як волейбол – в якості м'яча. І не дай вам Бог розсердити свого «начальника»! Тут вже у нього фантазія нескінченна, як вам помститися. Замовлення розмістить на наступний день, і ви не потрапите в акцію, то реєстраційні документи затримає, то номер продукту не той напише, а то ще що-небудь придумає цікаве.
Вам постійно будуть розповідати про кар'єрний ріст, можливість стати золотим директором, то брильянтовим, то президентом, про те, які гроші можна при цьому отримати. Моя подруга, чесно кажучи, за ті два роки, що вона мучилася з цим Орифлеймом, жодного разу так жодного з них не побачила. Може бути, вони десь і є, хоча я не виключаю, що це просто рекламний хід.
Ось і виходить, що жила вона до знайомства з цією компанією бідно і спокійно, а стала жити бідно і нервово. Хоча, може бути ви ставитеся до тієї категорії людей, які замовивши сумку (по акції) за 6 у.е. і отримавши її (з якоїсь причини) за 25 у.е., посміхаються всім навколо? Тоді можу сказати тільки одне, ви або дуже багатий флегматик, якому цей Оріфлейм потрібен для чого завгодно, але тільки не для заробітку, або ви не зовсім адекватна людина, або хтось ще дуже рідкісний оригінал.
І запам'ятайте, перш ніж пов'язувати себе з цією компанією, саме пливе в руки тільки те, що не тоне.