Створюємо рекламне агентство

Починаючи справу в рекламному бізнесі, ви в повній мірі можете використовувати свій творчий потенціал і навички ефективного маркетингу. У той час як рекламні агентства завжди будуть займатися продажами, сьогоднішні методи створення, просування і надання цінностей покупцям можуть включати в себе набагато більше можливостей і каналів, ніж в будь який інший час в історії.

Традиційні методи, такі як друкована реклама, радіо або рекламні ролики, завжди популярні, однак зараз зростають тенденції використання інтернет-маркетингу та прихованої реклами (тобто зображення торговельних знаків або згадка про них у творах рекламного характеру). Щоб стати успішним у цій постійно зростаючої галузі, вам необхідно знайти свою «фішку». Крім цього, безумовно, ви також повинні внести в свої починання нотки творчості і новаторства.

Ви можете створити рекламне агентство як маленьке, так і велике, власне, все залежить від вашого бажання і, природно, від бюджету. Наявність офісу не є критичною умовою. Ви завжди можете почати свій бізнес з вашого будинку і задовольнити побажання ваших клієнтів в їх офісі.

В залежності від типу створюваної рекламної кампанії, необхідно різне обладнання. Як мінімум, вам знадобиться комп'ютер, графічне програмне забезпечення, високоякісний принтер і, всякого роду презентаційні матеріали.

Що необхідно для старту

Хоча для відкриття рекламного агентства, спеціальної підготовки або навчання не вимагається, досвід в області маркетингу і здатність мислити нестандартно будуть навичками, які однозначно вам знадобляться. Переконайтеся, що ви знайомі з відповідними законами, що обмежують можливості для реклами певних груп товарів або продуктів.

Щоб не відставати від сучасних тенденцій маркетингу і рекламних технологій, потрібно вступати в професійні групи, на кшталт Міжнародних мереж незалежних агентств. В рамках останніх об'єднуються рекламні агентства з різних країн, які хочуть залишитися самостійними і незалежними компаніями. Переваги такого партнерства включають в себе доступ до міжнародних технологій реклами, можливість при розробці кампаній враховувати світові тенденції реклами, а також обмінюватися досвідом і даними з партнерами з багатьох країн.

Успішні рекламні агентства здатні постійно створювати маркетингові кампанії, які в повній мірі спрямовані на залучення цільового ринку і миттєво захоплюють їх постійно блукаюче увагу. Іноді такі кампанії включають в себе епатаж публіки, в інших випадках це можуть бути інформаційні блоки про те, як продукт може задовольнити їх потреби краще, ніж будь-який інший.

Якщо широка громадськість обговорює ваші останні роботи на ринку реклами, ваше рекламне агентство буде успішним. Тим не менш, завжди переконуйтеся в тому, що ваша творча жилка не більше ніж тінь самого продукту.

Пошук клієнтів для вашого агентства

Коли ви вже почали свій бізнес на цьому сегменті, пошук клієнтів, для початку, може бути проблемою. Реклама є однією з найбільш конкурентоспроможних галузей. До того як ваше ім'я не стало добре відомим в діловому світі, будьте готові до просування своїх послуг з допомогою холодних дзвінків.

Якщо ви віддаєте перевагу орієнтуватися на маленькі компанії, необхідно пов'язується безпосередньо з їх власниками. Незалежно від того, з яким із них у вас є можливість зустрітися, будьте готові розповісти їм, як ваша компанія може просувати продукцію чи послугу краще, ніж будь-яке інше рекламне агентство. Кілька зразків ідей покажуть компетентність вашої компанії, і дозволить продати ваші послуги набагато краще, ніж що-небудь інше. Як тільки у вас з'явиться кілька великих клієнтів, ті люди, які раніше відмовлялися говорити з вами, прийдуть до вас самі.

Після того як ваше рекламного агентства стане успішним бізнесом, ви можете прийняти рішення про розширення. Якщо ви зосереджені на конкретній ніші або маркетинговому середовищі, спробуйте нову область.

Кілька ідей для розвитку

Для створення початкового обсягу продажів можна зробити кілька наступних кроків:

— здаємо в оренду рекламні місця на паркових або міських лавках.

В першу чергу, проектуємо та будуємо п'ятдесят відкритих лавок для сидіння, які будуть мати велику і помітну рекламну площу на задній або передній частині (залежно від розміщення лавки). Далі встановлюємо лавки в п'ятдесяти різних місцях, таких як парки, перед роздрібними магазинами і т. д. Тепер залишається здати в оренду рекламні площі місцевим підприємцям бажаючим прорекламувати і просунути свої товари і послуги. Середня оплата може досягати 100 дол. в місяць за кожне рекламне місце.

— «фанерна» реклама, або реклама на огорожах, які зведені по периметру будівельного майданчика.

Як правило, подібного роду огорожі використовується в густонаселених міських районах. Не дивлячись на те, що багато людей незаконно розклеюють рекламні плакати та повідомлення на таких дерев'яних парканах, це може стати досить успішним рекламним бізнесом, побудованим шляхом юридичного придбання дозволу на розміщення реклами на цих огородженнях. Просунути цей вид реклами дуже легко, оскільки більшість будівельних загороджень зведені в помітних місцях.

— реклама в ліфтах.

Така реклама, мабуть, найбільш результативна з точки зору поінформованості споживачів. В ідеалі, ви повинні зосередитися на оснащення рекламними щитами ліфтів в комерційних будівлях, таких як лікарні, офісні і торгові центри. Чим щільніше потік людей в ліфтах, тим легше буде продати рекламне місце.

— людські рекламні щити

Приголомшлива ідея для бюджетних проектів. Людські рекламні щити можуть рекламувати все. По суті, це люди, які тримають банери або знаки з прикрашеними рекламними повідомленнями в місцях з інтенсивним потоком, зазвичай на вулиці, перед, або в безпосередній близькості від бізнес або торгових центрів. З точки зору людей, які будуть працювати як людський рекламні щит, можна найняти студентів, домогосподарок, музикантів, акторів або навіть пенсіонерів. В основному тих, хто згоден на неповний трудовий день. Щоб залучити клієнтів, в ідеалі непогано було б розробити кілька пропозицій.Наприклад, базова пропозиція може включати в себе рекламу з допомогою однієї людини протягом трьох годин з двома великими рекламними знаками і т. п.