На сьогоднішній день, одним із способів якось виділитися на ринку з високою конкуренцією і привернути до себе примхливого споживача є, так звана «кастомізація» пропонованих послуг і товарів. Тобто, іншими словами, адаптація предметів і їх властивостей під конкретного споживача. І з цього шляху нещодавно вирішив піти керівництво чотиризіркового готелю «Waterhead», який розташовується в Озерному краю в Великобританії.
При бронюванні номера тепер всі клієнти зможуть вибрати із запропонованих варіантів:
— чайний набір;
— запах арома-свічки;
— картину, яка буде прикрашати кімнату;
— марку косметичних продуктів;
— напій, який буде чекати клієнта після прибуття в номер;
— квіти;
— форму подушок;
— фрукти;
— льодяники.
За словами керівника готелю, Марка Нидхема (Mark Needham), вони хочуть, щоб їх гості відчували себе максимально затишно. Наприклад, є люди, яким важко заснути на незвичній подушці. Тому при бронюванні номера, клієнт може вибрати собі подушку, яку забажає: пухову, ортопедичне, м'яку, або подушку «з пам'яттю». Більшість готелів в усіх номерах пропонують однакові, одноманітні чайні набори. У «Waterhead» можна замовити заварювальний чайник з чашками, наприклад,у вигляді ванни з пташкою.А свою кімнату клієнт може прикрасити однією з п'яти модних картин сучасних художників, які також представлені на вибір. Ці картини надані в готелі Блендфордскою галереєю сучасного мистецтва.
Крім усього цього, в кожному номері є навіть цифрова фоторамка! Гості ще до приїзду в готель, можуть надіслати свої фотографії. По прибуттю, в номері їх вже будуть чекати фотографії коханих.
Зрозуміло, подібне задоволення не для усіх доступний. Поки і коштує дорого – 275 фунтів на добу. Це без обіду і вечері.
Можна сказати тільки про те, що зараз рівень сервісу подібних закладів підвищується, шукаються нові варіанти боротьби за клієнта. І такий теж має право на існування. Комфорт клієнта – закон.