Відгук в ресторані

У Росії з недавніх пір деякі ресторани надають послугу залишати відгук про обслуговування. Для цього надається не тільки книга скарг і пропозицій. Клієнт може безпосередньо покликати директора ресторану, а тепер і зателефонувати йому. У зв'язку з цим, американський стартап TalktotheManager запропонував своє технологічне нововведення, яке спростить дане звернення і доповнить рядом корисних функцій.

Робота полягає в тому, що TalktotheManager дозволяє менеджменту сфери харчування налагодити спілкування з клієнтами закладів. Якщо ресторан підписується на послугу, він отримує свій телефонний номер, на який будь-який клієнт може відправити свій відгук про обслуговування за допомогою SMS — повідомлення. Воно автоматично переадресується на номери керуючого рестораном і його директора. Далі менеджер може відповісти на відгук, і директор знову побачить відповідь. В турботі про безпеку клієнтів, прямі номери учасників для інших людей залишаються невідомими.

Крім телефонного номера, TalktotheManager, для просування своєї послуги, також дає стікери та інформаційні таблички, які розміщуються біля столиків і сповіщають гостей про технічні новинки ресторану в плані сервісу. А також про бажання його керівників отримувати зворотний зв'язок від клієнтів.

Швидше за все, ресторатори спочатку будуть отримувати в основному негативні відгуки, але вони і є найціннішими. Ті з них, які виявляться справедливими, стануть інформацією для покращення бізнесу. Крім цього, краще засмучений відвідувач висловить своє невдоволення обслуговуванням в SMS — повідомленні, ніж на якомусь невідомому загальнодоступному сайті.

Вартість місячної підписки на посередництво TalktotheManager коштує всього $29. Якщо ви передумали, в будь-який час від послуги можна відмовитися. Зараз сервіс працює тільки з ресторанами Канади і США, але в майбутньому планує співпрацювати з готелями, салонами та іншими підприємствами сфери послуг. Це хороша бізнес — ідея, від якої виграють усі. Компанія, яка успішно просуває технічну новинку. Ресторани, які покращать своє обслуговування і завоюють любов до клієнтів. І звичайно, самі клієнти.