Визначтеся з приміщенням і сформуйте матеріальну базу. Для м'ясного магазину буде достатньо приміщення розміром п'ятнадцять квадратних метрів. Можна використовувати приміщення та меншого розміру, головне, щоб вам вистачило місця для розташування холодильної вітрини і, зрозуміло, щоб відвідувачам було де пройти. Спеціального обладнання для цього виду бізнесу не потрібно, вам вистачить ножа, ваг і обробного столу.
Розміщення приміщення
Багато бізнесмени відкривають свої м'ясні лавки на ринках і в спальних районах, далеко від супермаркетів. Багато торговців купують спеціальний візок, накинувши її м'ясом, і пересуваються з нею по району, в якому знаходиться магазин. У цьому випадку рекомендується брати кілька видів м'яса (яловичина, свинина, яловичина та інше). На оформлення такого магазинчика особливих витрат не потрібно, покупців в першу чергу цікавить якість і ціна товару, ніж внутрішнє оформлення магазину.Але не забувайте, що у вашій м'ясній лавці повинна бути повна санітарія, з співробітниками санепидедемстанции зустрічі не уникнути.
Далі нас чекає підготовка юридичної бази. Вам не обов'язково отримувати ліцензію, потрібно лише зареєструвати свій касовий апарат і встати на облік в податковій. Для торгівлі м'ясними продуктами найбільш важливими документами є договори з ветконтролем та СЕС, що інформують про те, що дане приміщення придатне для торгівлі м'ясними продуктами. Відзначимо важливий момент при отриманні товару від постачальника, завжди дивіться на наявність всіх ветеринарних довідок. При їх відсутності вам можуть виписати штраф на досить велику суму.
Обладнання
Ваш наступний етап – закупівля необхідного обладнання. Вам обов'язково будуть потрібні: холодильна камера й обробний стіл. Інше обладнання можна купувати в міру потреби і розвитку вашої м'ясної лавки.
Підбір персоналу
Дуже важливо грамотно підібрати персонал для своєї м'ясної лавки. Правильна обробка м'яса може стати додатковою причиною залучення клієнтів. При обробленні м'яса втрачається близько десяти кілограм продукту. Якщо у вас немає хорошого і досвідченого м'ясника, то краще почекати, поки він з'явиться, спочатку постачальник може займатися обробленням м'яса, зрозуміло, за додаткову плату. Продавця знайти набагато простіше, ніж м'ясника. Ви можете взяти хорошого і відповідальної людини, готового за невелику плату стояти за прилавком.Якщо магазин не великий, то вам вистачить по одній людині на кожну спеціальність: продавець, м'ясник, прибиральниця і бухгалтер. Зауважимо, що одна людина може значитися відразу на двох посадах.
Краще всього, якщо спочатку ви особисто будете займатися закупівлею м'яса, щоб розібратися з усіма нюансами даного бізнесу. Вам можуть знадобитися два продавця, якщо планується тривалий робочий день, в цьому випадку вони можуть працювати позмінно. Кожен працівник повинен мати медичну книжку та уніформу.
Реклама
Для залучення уваги клієнтів до себе, вам варто зайнятися рекламою своєї м'ясної лавки. Розклейте кілька оголошень в районі, де розташований ваш магазин, дайте оголошення в місцеву газету. Але найбільший ефект дає сарафанне радіо, воно забезпечить вас постійними клієнтами, але тільки за умови, що ціна і якість влаштують покупців. Як правильно використовувати сарафанне радіо ви можете ознайомитися на нашому сайті.
Висновок
Багато починаючі бізнесмени впевнені, що при відкритті м'ясної лавки великих фінансових вкладень не потрібно, і вони зможуть заощадити. Наприклад, придбати старе обладнання. Робити цього у жодному випадку не рекомендується. Не варто економити на всьому, холодильна камера потрібно виключно нова. На покупку перших продуктів ви витратите не менше сорока відсотків всього капіталу. Як правило, націнка на товар становить тридцять відсотків від закупівельної вартості. При грамотному відкриття такого магазину всі витрати окупаються менш ніж через рік.Але відкривши не один, а два або три магазини, витрати окупляться за три місяці.
Вийти на ринок торгівлі м'ясом зовсім не складно. Питання лише в правильній організації господарем своєї команди та постачальників.