Весілля — це найчарівніше свято, коли народжується нова сім'я, починається ще одна людська історія. Але скільки потрібно витратити і сил і грошей, для того, щоб все грамотно оформити до весілля, тільки одним молодятам відомо.
Коли справа доходить до весільного одягу, повірте, всі інші справи відходять на задній план. Наречені з жахом перебирають сотню, а то й тисячу варіантів, адже так хочеться бути в цей день найкрасивішою і особливою. Тому на допомогу молодим дівчатам прийде весільний салон, який буде побудований на основі роздрібного прокату весільних суконь та аксесуарів. Причиною такої ідеї стало те, що все частіше зустрічаються незадоволені думки на ринку формальної весільного одягу.Традиційно, родичі молодого нареченій зобов'язані купувати сукню для весілля, але вони не мають ні найменшого уявлення щодо того, як воно має виглядати. Їм говорять саме те, що сукня вони повинні купити. Найчастіше сукні виглядають жахливо і після урочистості, воно залишається в шафі і банально порошитися невизначений термін. Тому дуже практичним рішенням буде те, щоб дати людям можливість брати в оренду сукні в світлі того факту, що воно буде використовуватися тільки один раз. Це робить подію більш економним та ефективним, але так само, як і модним.Як чоловіки можуть взяти напрокат смокінги, так і жінки тепер можуть взяти напрокат весільні сукні.
В такому салоні, Ви зможете запропонувати своїм покупцям оренду сукні, взуття, головні убори та вуалі. Для нареченої та інших осіб, якщо вони того побажають, сукні можуть бути придбані. Однак більшість клієнтів буде поза себе від радості варіанти оренди на один день усіх цих предметів одягу. Як доповнення до весільного приготування, з'явиться чудова можливість орендувати всі необхідні частини одягу і аксесуарів. Вторинними послугами організація першокласної весілля та супутніх послуг, таких як запрошення, квіти, громадського харчування, та фотографів.
У компетенції салону приділяти двом різним сегментам ринку, молодятам та батькам нареченого і нареченої. Пари, як сегмент ринку складають приблизно 10% в рік потенційних клієнтів, і батьки пар теж приблизно 9%. Тому гріх не скористатися такими цифрами на свою користь.
Салон неодноразово буде стикатися з конкуренцією традиційних весільних магазинів, які продають продукцію. Хоча цих конкурентів, Ви будете бачити, як непрямих, так як, у вашому салоні буде можливість орендувати сукні без величезних матеріальних витрат. В даний час у багатьох наших містах немає ніяких інших весільних прокатів. Тому ця концепція абсолютно нова.
Конкурентні переваги
Ваш салон буде мати два конкурентні переваги, які допоможуть швидко розвивати свою клієнтську базу і активувати цю концепцію. Перша думка, що дійсно, як і чоловічий смокінг, весільні жіноче плаття можна взяти напрокат. Це особливо логічно, так як сукня буде використовуватися тільки один раз. Хоча деякі можуть відчувати, соціальний вплив на те, що жінка повинна саме надіти нову сукню. Їх друга перевага, є тестування обслуговування клієнтів.Персонал повинен розуміти свою роль в житті зовсім чужих людей, тримати їх за руку і йти поруч протягом усього події, виконувати всі їх потреби. Ця філософія укорінена в межі всієї організації.
Для запуску успішного бізнесу, потрібно відразу подбати про таких первісних витратах:
підібрати приміщення для салону;
комп'ютер для продажу і встановити спеціальні програми;
стелажі і різна меблі, включаючи дивани, для покупців, столи, стільці і шафи;
купити спеціальні матеріали для обробки роздягалень;
дзеркала в повний зріст.
На сьогоднішній день існує два типи груп. До першої групи відносяться молодята, які відповідають за організацію весілля. Ця частина населення зазвичай мають обмежені фінансові ресурси, тому саме вони особливо зацікавлені в максимальній економії грошей, які можуть витратити на весілля. Інша група – батьки молодих. У той час як вони будуть захищати фінансові інтереси самих молодят, вони все ж, як правило, мають обмежений бюджет.Зазвичай батьки будуть просити інформацію від пари на витрати і якщо вони вже були на весіллях раніше, то скажуть в один голос, що покупка сукні марна трата грошей. Так як багатьох гостей дійсно не хвилює, сукня це подарували або купили.
Традиційно, це батьки молодят, відповідають за витрати, пов'язані з весіллям. Не всі слідують традиціям, однак, встановлюється все частіше тенденція, що за витрати, пов'язані з святом, відповідають обидві сторони.
Молода пара, ймовірно, буде зацікавлена в оренді весільного вбрання, тому що парою, як правило, виступають ще зовсім юні люди, які явно не зможуть забезпечити нормальне фінансове забезпечення. Весілля в цілому є великою витратою для пари, тому, як правило, всі шукають способи, щоб скоротити грошові вклади. Крім того, пара ще буде мати інші фінансові обов'язки, такі як, обручки і медовий місяць, то на рахунок грошей буде явно туго.
Але для початку потрібно закупити кілька колекцій весільних суконь, аксесуари, взуття, щоб залучити, чим більше потенційних клієнтів. Також потрібно зробити хорошу рекламу, навіть у вигляді брошур, які можна роздавати на вулиці. Її можна розмістити на різних сайтах, схожої тематики. Зверніть увагу на те, щоб робити які-небудь акції. Можна також робити різні виставки своїх суконь і запрошувати чим більше клієнтів, а після цього організовувати святковий фуршет. На таких подіях можна вдало укладати нові договори і робити приємні пропозиції.