Відкриття магазину нижньої білизни

Бізнес, пов'язаний з предметами повсякденного побуту завжди приносить більший прибуток. А торгівля білизною є взагалі окремою галуззю. Попит на цей товар завжди стабільний і не залежить від сезонних змін. Все що вам потрібно для відкриття свого магазину нижньої білизни – це невеликий початковий капітал. А як ним розпорядитися і що необхідно, щоб почати свій бізнес ми докладно опишемо в даній статті. Почнемо!

Пошук приміщення

Пошук відповідного приміщення – це дуже важливий момент розвитку вашого бізнесу. Не правильно вибране місце може відразу ж поставити жирний хрест на всіх ваших мріях про своєму магазині. Саме тому підійдіть до цього етапу максимально відповідально. Визначтеся з вибором формату свого закладу: павільйон в торговому центрі або магазин в окремому приміщенні. І, виходячи з зробленого, вибору приступайте до пошуку приміщення.

Якщо ви вибрали варіант з відкриттям магазину нижньої білизни в торговому павільйоні торгового центру, то нижче наведено список основних вимог до нього:

·  Місце для створення хоча б двох роздягалень;

·  Прохідне і багатолюдне місце;

·  Площа приміщення приблизно десять – двадцять квадратних метрів;

·  Наявність великої вітрини;

Асортимент магазину

Ви можете сформувати асортимент свого магазину жіночої нижньої білизни з товарів, вироблених великими і відомими виробниками, які вже встигли завоювати довіру серед покупців. А можете купувати і продавати продукцію, ще мало кому відомої фірми, тим самим ви будете сприяти її розвитку.

Але для старту вашого бізнесу, ми рекомендуємо вам орієнтуватися на продукцію відомих виробників. А з ростом вашого бізнесу і досвіду ви вже зможете допомагати з розвитком іншим фірмам.

Формуючи асортимент свого магазину вам необхідно:

·  Звернути свою увагу на великі та відомі фірми, що виробляють спідню білизну: Milavitsa, Incanto, Calzedonia, Rosme, Lormar, Пальмета;

·  Надати покупцям максимально широкий асортимент товарів. Безліч варіантів колірної гами, різноманітні види моделей і різний матеріал, який використовувався при виробництві;

·  Зробіть перевагу комплектів білизни, попит на них завжди дуже високий;

·  В асортименті вашого магазину обов'язково повинні бути присутніми дорогі моделі, не багато, близько п'ятнадцяти відсотків. На них ви можете зробити невелику націнку, і це дуже сильно різноманітить асортимент;

·  Постарайтеся максимально урізноманітнити розмірний ряд. У ньому повинні бути моделі не стандартних розмірів. Всі люди різні і всім їм потрібно відповідне білизна. Це допоможе залучити до вас постійних покупців.

Необхідне обладнання

Якогось спеціального обладнання вам не буде потрібно, все досить стандартно: стелажі, ящики та вішалки для зберігання продукції. Але варто звернути особливу увагу на освітлення. Світ обов'язково повинен падати на продаваний вами товар. Постарайтеся красиво оформити свої вітрини, а для поліпшення демонстрації можете купити манекенів. Якщо бажаєте заощадити, то замість повноцінних манекенів можете придбати полуторси, які стоять на порядок дешевше.

Підбір персоналу

Кількість ваших співробітників безпосередньо залежить від розмірів приміщення, де розташований магазин. Але для початку вам будуть потрібні лише двоє працівників:

·  Продавець – консультант, він буде допомагати покупцям з вибором білизни, і вміти відповідати на їх питання, крім того, він зобов'язаний добре орієнтуватися в асортименті;

·  Адміністратор торгового залу, в його обов'язки входить забезпечення нормальної роботи магазину, облік проданих і товарів, що надійшли, контроль чистоти приміщення і роботи інших співробітників, і оптимізація асортименту;

При підборі персоналу приділіть більшу перевагу жінкам. Як правило продавець чоловік дуже тисне і заважає вибору покупців.

Реклама і просування

Ви можете значно заощадити на рекламі свого магазину. Але тільки при дотриманні деяких вимог: вдалий вибір приміщення, багатий асортимент і лояльні ціни. В цьому випадку вам буде достатньо однієї лише зовнішньої реклами. Люди будуть самі заходити до вас і робити імпульсивні покупки.

Якщо ви все-таки вирішили зайнятися рекламною компанією, то у вас є найширший вибір способів заявити про себе, наприклад: реклама на телебаченні, на радіо, розклейка оголошень, роздача рекламних листівок, встановлення рекламних щитів та стендів. Дуже багато людей приваблюють знижки, тому не полінуйтеся і проведіть кілька акцій зі знижками в перші дні відкриття. Так само, ви можете ввести дисконтні картки для своїх покупців, після купівлі на них будуть нараховуватися бонуси, які можна буде обміняти на знижки.

Поради підприємцю

·  1. Оновлюйте асортимент. Намагайтеся якомога частіше оновлювати асортимент товарів в своєму магазині. При регулярному оновленні багато жінок будуть приходити до вас знову, бажаючи подивитися, що з'явилося новенького.

·  2. Створіть приємну атмосферу. Нехай ваш магазин буде виділятися на тлі своїх сірих конкурентів. Зробіть дуже яскравим або навпаки приглушеним. Буде просто чудово, якщо ваш інтер'єр буде поєднуватися з продаваним білизною.

·  3. Прибирайте товар, який погано продається. А на звільнене місце відразу ж кладіть нові моделі.

·  4. Не обмежуйтеся одним виробником. Припустимо, що у будь-якого виробника дуже низькі ціни, висока якість виробів і цікаві продукти. Але це зовсім не означає, що ви повинні торгувати тільки його товаром. Будьте більш креативними. Купіть декілька моделей різних виробників і подивіться, що користується найбільшим попитом.

·  5. Посміхайтеся, приймаючи товар назад. Ваші покупці можуть захотіти повернути товар назад. І якщо упаковка не була розкрита, то за законом вони мають на це повне право. Не висловлюйте претензій і повертайте їм гроші з усмішкою, тоді вони не будуть боятися купити зайвого, і будуть довіряти вам.

Висновки

Підвівши всі підсумки, ми можемо зробити висновок, що відкриття магазину з продажу нижньої білизни – це дуже вигідний і привабливий вид бізнесу. А попит на цей товар завжди стабільний і досить високий. Цей бізнес здатний регулярно приносити вам стабільний і високий заробіток. Тому, дерзайте, і у вас все вийде. Удачі!