Відкриття магазину парфумерії та косметики

Всі жінки і дівчата хочуть бути красивими, ні на кого не схожими, виділятися на фоні всіх інших і виглядати чарівно. Чому б вам не допомогти їм у цьому, а заодно не заробити на цьому пристойних грошей? Вас зацікавила ця пропозиція? Якщо так, то ця стаття написана спеціально для вас. У даній статті ми докладно розповімо вас про всіх етапах відкриття власного магазину з продажу косметики та парфумерії. При грамотному розвитку ви дуже скоро окупите всі свої витрати і почнете отримувати солідний прибуток. Отже, приступимо ж.

Асортимент магазину

Ми не станемо розповідати вам, як багато залежить від асортименту магазину, неважливо, чим він торгує косметикою, спортивними товарами або продуктами харчування. Якщо мова йде саме про магазині, то абсолютно всі полки повинні бути заставлені різноманітним товаром, вільного місця бути не повинно в принципі. У вашому асортименті в обов'язковому порядку повинні бути наступні товари:

·  Засоби по догляду за волоссям;

·  Засоби по догляду за волоссям;

·  Засоби особистої гігієни;

·  Засоби для гоління;

·  Парфумерія;

·  Косметика

·  Подарункові набори;

Крім того, ви можете отримувати додатковий прибуток за всілякі дрібні аксесуари, до них відносяться: іграшки, біжутерія, білизни тощо.

Пошук приміщення

Половина успіху вашого бізнесу – це вдале розташування вашого магазину. Кращим вибором стане розташування на перших поверхах будівель або оренда місця у великому торговому центрі, там, де спостерігається висока прохідність людей. Дуже важливо, щоб потенційні покупці могли легко знайти ваш парфумерний магазин, якщо вони не зможуть знайти вас один раз, то, швидше за все, припинять свої пошуки і не прийдуть до вас. Тому намагайтеся знайти місце де-небудь в центрі міста. Площа вашого магазину в середньому має становити від тридцяти до ста квадратних метрів.Зрозуміло, плата за оренду приміщення таких розмірів буде немаленькою. Запам'ятайте, що плата за приміщення не повинна перевищувати десяти відсотків від товарообігу, в іншому випадку ви або отримаєте занадто малий прибуток, або ваші витрати взагалі не окупляться.

Обладнання

Після того як ви знайшли підходяще вам приміщення пора задуматися про закупівлю необхідного обладнання. Вам знадобиться:

·  Вивіска з назвою вашого магазину. Вона обов'язково повинна бути яскравою і барвистою, і точно приверне увагу перехожих;

·  Вітрини, на яких буде розташовуватися товар;

·  Касовий апарат. Його наявність строго обов'язково, так само, вам необхідно зареєструвати його в податковій службі, якщо ви цього не зробите, то вам випишуть штраф на велику суму;

·  Полиці і стелажі для зберігання товарів;

У загальній складності покупка всього обладнання обійдеться вам приблизно в два з половиною сотні тисяч рублів. Крім самого обладнання варто звернути увагу і на внутрішнє оздоблення вашого магазину. Не полінуйтеся і пройдіться по магазинах ваших конкурентів, постарайтеся помітити ті чи інші плюси їх дизайну і знайти цікаві ідеї. Вам знадобляться якісне освітлення, скляні полиці і стелажі. У самому приміщенні можете вивісити на стіни різні рекламні плакати та логотипи відомих виробників косметики та парфумерії. Дуже важливо, щоб весь товар був правильно розкладений на прилавках. На оформлення магазину у вас може піти досить багато часу, сил і коштів. Але будь-який поважаючий себе магазин з продажу парфумерії та косметики просто зобов'язаний задовольняти цим вимогам.

Персонал

Тільки грамотний і професійний персонал може гарантувати успіх вашому бізнесу. Саме тому про багатьох сучасних магазинах проводять спеціальні навчальні програми для нових співробітників, де навчають їх, як правильно працювати з покупцями і спілкуватися з ними. Враховуйте спеціалізацію своїх працівників, наприклад, є люди, які відмінно розбираються в косметиці, але при цьому абсолютно нічого не розуміють в парфумерії і навпаки.Буде просто чудово, якщо ви зможете набрати в свій штат людей, які раніше вже працювали в сфері косметично-парфумерного бізнесу, так як набирати новачків вкрай ризиковано. Зрозуміло, що кількість ваших співробітників безпосередньо залежить від наявних площ і тривалості робочого дня. В ідеалі рекомендується мати двох старших продавців та чотирьох продавців, які будуть працювати позмінно. Ви як підприємець можете взяти на себе роль директора і стежити за доставкою товару та працюючими у вас кадрами.Ви зобов'язані кожного дня слідкувати за роботою свого магазину, надавати допомогу своїм продавцям і контролювати всі сфери роботи.

Реклама

Для успішного розвитку свого магазину вам необхідна грамотно спланована реклама і яскраву назву. Рекламу ви можете розмістити на спеціальних рекламних щитах уздовж головних доріг у центрі міста. Не варто забувати і про райони міста далекі від центру, там добре показує себе розклеювання оголошень на під'їзди, роздача рекламних листівок на вулицях, рекламна розсилка по поштових скриньках місцевих жителів і реклама в кількох місцевих газетах. Так само ви можете привернути увагу людей різними акціями і знижками на честь відкриття чи на свята.

Досвідчені підприємці радять починати рекламну компанію після першого місяця реалізації маркетингу, але до того, як відкриється ваш магазин для більшого залучення потенційних покупців. Із зростанням продажів ви можете замислитися над розширенням свого підприємства до цілої мережі магазинів що торгують косметикою та парфумерією. Тоді ви зможете помістити свій логотип чи назву на пакувальні пакети, та дарувати постійним покупцям різні дрібні подарунки.

Вплив свят на обсяги продажів

Особливий вплив на даний вид бізнесу надають різні свята: восьме березня, день всіх закоханих, двадцять третє лютого, ювілеї, річниці, дні народження та інші. Основний покупець магазинів що торгують косметикою та парфумерією – це дівчата і жінки. І в свята вони хочуть виглядати гарніше всіх і бути особливими, а без косметики і добрих духів це просто неможливо. У наш сучасний вік косметика і парфюмерія поступово перестає бути подарунком для жінок і її все більше дарують чоловікам.Напередодні свята В магазини за подарунками своїм коханим і близьким вишиковуються цілі черги, всі хочуть купити що-небудь, щоб порадувати своїх близький або свою другу половинку. Свята є чи не самим прибутковим часом для магазинів косметики та парфумерії.

Висновки

Відкриття магазину з продажу косметики та парфумерії – це дуже прибутковий бізнес, який абсолютно не залежить від сезонних змін. Якщо ви вдало вибрали розташування магазину, знайшли сумлінних постачальників, підібрали кваліфікованих працівників і провели правильну рекламну компанію, то результат вашої праці не змусить довго себе чекати. Хто знає, бути може, ваш поки ще маленький магазинчик виросте до розмірів цілої мережі парфумерно-косметичних магазинів по всьому місту чи навіть країні.Проаналізуйте поточну обстановку в місті, можливо, ще є місце під сонцем, яке ви можете сміливо зайняти. Дерзайте, будьте твердими і у вас все обов'язково вийде. Удачі вам!