Літаки і вертольоти для дуже великої кількості людей є зручним і швидким видом транспорту, а для потенційних підприємців — це чудове напрямок для відкриття своєї справи. Люди готові заплатити великі гроші, щоб на собі відчути всю красу польоту. Тому аероклуби, надають подібного роду послуги, заробляють дуже гарний прибуток.
На колосальний дохід розраховувати, звичайно, не потрібно, тому що російський ринок тільки починає формуватися. В країні зараз зафіксовано більше ніж 12 аероклубів. При цьому, більшість з них не володіють своїм аеродромом, так як це вимагає великих капітальних вкладень: потрібно отримати величезну кількість дозволів, купити землю, обладнати на ній злітно-посадкову смугу, якісно організувати метео та диспетчерської служби.
Не рідко аероклубами є партнерські некомерційні об'єднання: більшість літаків належать приватним особам, які є членами аероклубу, і платять лише певні регулярні внески (вступні, членські тощо). Відповідно, члени клубу власну літаючу техніку дають можливість експлуатувати своїх колег.
Є три варіанти побудови бізнесу, відкриваючи аероклуб.
У першому, у вас є можливість займатися продажем авіа-техніки, в умовах того, що останнім часом попит на літаки і вертольоти неухильно зростає. Природно, такі контракти є дуже вигідними, але, разом з цим і рідкісними.
Другий варіант включає в себе надання всім бажаючим послуг з навчання пілотів-любителів. Найбільш вигідним варіантом є саме цей варіант розвитку бізнесу. Багато людей готові віддати досить непогані гроші, для отримання свідоцтва пілота-аматора. Для цього вони повинні за штурвалом налітати близько 42 годин і пройти теоретичну підготовку. При цьому, вартість кожної години варіюється від 300 до 400 доларів.
Третій варіант полягає в організації прокату авіа-техніки (літаків і вертольотів). Все більше людей, в даний час, почали замовляти на всілякі урочистості розважальні польоти: будь то ювілеї, дні народження, весілля і т. п. За таке задоволення клієнт може віддати від 150 до 900 доларів. І саме від особливості техніки буде залежати вартість наданих послуг, тобто сюди включається оплата обслуговування і витрати на паливо.
У нашій країні ділова авіація тільки починає активно розвиватися, тому його відносять до ризикованої щодо виду бізнесу. Не слід починати свою справу без ретельно продуманого бізнес-плану і попереднього моніторингу ринку. В авіа-бізнесі вищеперелічені варіанти є найбільш прибутковими, тому ви можете саме на них починати засновувати свою справу.