У даній статті ми проаналізуємо відкриття бізнесу в досить вузькій сфері, такій як бакалія. Необхідно зазначити, що подібного роду бізнес у нашій країни (в ряді міст і населених пунктів) поширений вкрай скудно, що вам може послужити добру службу. Таким чином, у вас є можливість опинитися в своєму місті в ряді перших або, якщо пощастить, навіть єдиних власників подібного роду заклади.
З самого початку необхідно розглянути в подробицях, що ж собою являє бакалійна лавка. Саме слово «бакалія» в українську мову прийшов з Туреччини, в перекладі з турецької мови, якщо буквально, воно означає «дивись і забирай». У давнину до бакалії ставилися сухі фрукти і копченості. Згодом сюди додали сіль, цукор, крупи, борошно, перець, прянощі, кава, чай і т. п.
На сьогоднішній день прийнято відносити до бакалії вже і пластівці, крупи і каші, борошно, сіль і цукор, сухе молоко, макаронні вироби і т. п.
Наскільки можна помітити, що вся продукція, що входить в цей перелік, є вкрай затребуваною. Окремими з цього списку продуктами, наприклад, цукром і сіллю, люди користуються щодня, у добу по кілька разів. А це може означати тільки одне – в бакалійної крамниці є всі шанси дійсно стати дуже затребуваним і перспективним бізнесом з серйозним щомісячним доходом.
Вам для відкриття у своєму місті бакалійної лавки потрібно:
В першу чергу подумайте про розташування. Це може бути навіть звичайний ларьок, приміщення або будівлю. Все залежить від ваших можливостей та потенційного попиту. Приміром, дуже часто для початку використовують власне невеликий ларечек, в якому пропонують різні макаронні вироби. Пізніше на його місці можна буде побудувати повноцінний магазин. А так як цей бізнес є вкрай перспективний, чекати подібного розвитку подій довго не доведеться.
Далі опрацюйте асортимент. Найбільшу популярність серед товарів, які відносяться до бакалії, ми згадували вище по тексту. Вам потрібно з постачальниками домовитися про завозах всієї необхідної продукції в ваш ларок (магазин).
Після того як приміщення та асортимент обрані, необхідно подбати про персонал (продавців). Для бакалійної лавки невеликих розмірів вистачить одного продавця. Бажано, звичайно, щоб у продаваної продукції ваш співробітник добре розбирався. Це можете бути ви.
Ну і як в будь-якому бізнесі, без реклами не обійтися (хіба що в дуже рідкісних випадках, які можна віднести ряд винятків). З точки зору рекламних кампаній може ідеально підійти оголошення в місцевих газетах. Якщо засоби дозволяють, тоді кілька рекламних роликів на місцевому радіо і телебаченні також не зашкодять, а якщо бути точніше, тільки підуть на користь.
Ось власне і все. Щоб знову і знову до вас клієнти поверталися, і приводили з собою близьких і рідних, обов'язково прослідкуйте за високої свіжістю та якістю товарів, що реалізуються. В такому випадку, з часом ваша власна бакалійна лавка може перетворитися в мережі великих спеціалізованих магазинів. Успіхів!