Можна почати домашній бізнес з виготовлення вітальних листівок? Це правда, що існує безліч великих компаній у цій галузі, що конкурують за увагу споживача, але і тут можна зайняти свою нішу — своє маленьке поле для серйозної і успішної роботи, для успішного бізнесу. Насправді, ви можете працювати вдома і неповний робочий день в якості власника своєї компанії. Якщо у вас є творчий талант або пристрасть до цієї галузі, ось інформація, яку ви можете використовувати, щоб відкрити домашній бізнес з виготовлення вітальних листівок.
Навчання
По суті, немає окремої програми навчання або сертифікації, необхідної для створення такого роду бізнесу. Ви повинні бити досвідченим креативним редактором і коректором, або знати, як наймати і керувати співробітниками. Якщо ви працюєте в якості фрілансера, досконале знання російської та англійської мов дуже допоможе, тому що роботодавці воліють це. Тим не менш, ваш письменницький і видавничий досвід часто перевершує необхідність у глибокому знанні мов.
Обов'язки
Є багато шляхів, якими ви можете віддати перевагу, починаючи випускати вітальні листівки. Вам доведеться потрудитися над тим, щоб ваша продукція поширювалася у роздрібних магазинах або знайти іншу фірму, яка допоможе вам в цьому. Ви можете продавати листівки онлайн, через власний або інші інтернет магазини.
Якщо ви вирішили що вашими клієнтами буде власники інших компаній або приватні підприємці, для виготовлення їм спеціальних листівок чи карток, у ваші обов'язки увійдуть обов'язкові консультації з ними, щоб зрозуміти їх потреби. Можливо, вам доведеться залучити до роботи інших незалежних робітників, таких як художників-ілюстраторів, друкарів і письменників.
Ви також будете мати турботи, характерні для всіх власників домашнього бізнесу, такі як:
- Просування вашої продукції (листівок)
- Наймання і керівництво незалежними робочими
- Бухгалтерія/Облік
- Продажу (клієнтам, роздрібним магазинам, дистриб'юторам)
Пошук роботи
В першу чергу можна шукати роботу локально. Ви можете писати октритки для професіоналів у вашому районі, які використовують їх у своїх кампаніях по організації і стимулювання збуту. Наприклад, ваш сімейний лікар, ймовірно, відсилає хоча б одну листівку в рік своїм пацієнтам, наприклад, на Різдво. Вони ж хочуть, щоб їхні пацієнти пам'ятали їх до свого наступного візиту. Найбільш ефективним способом для досягнення цієї мети є створення листівки, яка буде актуальна саме для цієї галузі. Хтось повинен розробити ці листівки, і цим хтось можете бути ви.Крім того, досліджуйте місцеві благодійні ярмарки та розпродажі, на потребу у ваших листівках. Ви також можете домовитися з власниками місцевих спеціалізованих і сувенірних магазинів про поставку пробної партії листівок для збільшення реалізації вашої продукції.
Ви також можете знайти роботу в інтернеті в якості фрілансера. Деякі з великих компаній наймають фрілансерів, для написання своїх вітальних листівок. Роботу можна знайти і на окремих веб-сайтах, які надають роботу для позаштатних авторів.
Нарешті, ви можете знайти роботу на виставках. Наприклад, можна продати ідеї (якщо у вас їх багато) для вітальних листівок дистриб'юторам або торговим представникам більш зрілих компаній.