Відкриваємо інтернет-магазин жіночого одягу

У нашому світі нормальне і повноцінне життя людини складається з трьох основних складових, без яких ну ніяк не обійтися. Продукти харчування, взуття та одяг. Про одяг і піде сьогодні розмова. Так як вона необхідна абсолютно всім, то логічно буде припустити, що попит на неї дуже високий. І якщо ви зможете грамотно підійти до бізнесу з продажу одягу, то стабільна прибуток від сезону до сезону буде вам гарантована. Не секрет, що жінки оновлюють свій гардероб набагато частіше за чоловіків, а це значить, що окупність магазину жіночого одягу на порядок вище.Цим ми і займемося, у цій статті ми детально розглянемо, як відкрити свій інтернет-магазин жіночого одягу.

Цільова аудиторія

Перш за все, вам варто задуматися, для кого ви відкриваєте свій інтернет-магазин, хто стане вашим покупцем. І лише після відповіді на це питання приступати до формування свого асортименту. Ось список питань, на які ви повинні дати чіткі і максимально повні відповіді:

·  Скільки років вашому покупцеві?

·  Де він працює чи навчається?

·  Як він розважається у вільний час?

·  Заміжня чи ні? Чи є діти?

·  В якому районі міста проживає?

·  Який стиль одягу віддає перевагу?

·  Скільки щомісяця витрачає грошей на новий одяг?

Відповіли на питання? Чудово, тепер можете приступати до роздумів про яскраве і запам'ятовується назві та підборі товару на продаж. Якщо ви правильно визначили смаки своїх покупців, то половина шляху до успіху вже пройдена.

Постачальники

Отже, ви вже визначили свою цільову аудиторію і придумали асортимент свого інтернет-магазину, пора задуматися про закупівлю товару. Ми рекомендуємо вам почати зі спеціальних порталів або рекомендацій друзів і знайомих, якщо таких немає, то слід звернутися до самим постачальникам безпосередньо. Знайдіть хорошу фірму виробника, у нього ви зможете купувати всю продукцію за більш низькими цінами. А похід до оптовикам помітно розширить асортимент. Дуже часто у них можна знайти вироби зарубіжного виробництва з абсолютно нової колекції, які ще не встигли осісти на прилавках магазинів нашої країни.

Необхідне обладнання

Так як ви організовуєте інтернет-магазин, то вам знадобиться комп'ютер з постійним доступом в інтернет. Який магазин може обійтися без касового апарату? Правильно, ні один, і інтернет-магазин не виняток. Купите один касовий апарат, навчитеся працювати з ним і обов язково зареєструйте його в податковій інспекції. Абсолютно всі операції з грошовими коштами повинні фіксуватися в ньому, а покупець повинен отримувати чек про виконану ним продукції, якщо цього не відбуватиметься, то на вас накладуть дуже серйозні штрафні санкції.Всі операції фіксуйте в спеціальному журналі, так ви будете краще бачити, скільки і чого ви продали. Звичайно, ви можете уникнути касової тяганини при використанні безготівкових способів оплати, але це позбавить вас багатьох покупців, у яких немає банківських карт і електронних гаманців. Тому буде краще, якщо ви все-таки плануєте займатися цією справою.

Пошук приміщення

Нехай ми відкриваємо не великий реальний магазин одягу, а інтернет-магазин, приміщення нам все одно знадобиться. Нам знадобиться складське приміщення з площею приблизно вісімнадцять квадратних метрів. Сухе і опалювальне, там і буде зберігатися наш товар. Крім самого приміщення вам будуть потрібні стелажі, вішалки, прасувальні дошки і праски, щоб приводити одяг у належний вигляд. Ми не рекомендуємо вам відмовляти своїм клієнтам особисто забрати своє замовлення і приміряти його на місці. Дуже багато інтернет-магазини прогоріли на цьому, не отримавши прибутку і втративши хороших покупців.

Підбір персоналу

Персонал практично не знадобиться, всі операції може здійснювати лише одна людина, сидячи за комп'ютером. Зрозуміло, якщо ви наберете досить велику клієнтську базу, то вам, швидше за все, знадобляться кілька чоловік для прийому замовлень через телефон. Також можна взяти людину, яка буде стежити за доставкою товару на склад, проводити закупівлі у постачальників. Якщо ви вирішите організувати кур'єрську службу доставки, то вам знадобиться кур'єр зі своїм особистим транспортом, на якому він зможе розвозити покупки клієнток за потрібними адресами в межах міста.

Реклама і просування

для просування свого інтернет-магазину ви можете використовувати всі способи розкрутки звичайного сайту, до них належить: реклама в соціальних мережах, спільноти, форуми і закупівля посилань. Не забувайте і про рекламу в платних тематичних розсилках. Крім перерахованих вище способів, можна використовувати і більш звичні методи тизерної і банерної реклами, до них відносяться: розклейка оголошень, роздача рекламних листівок, реклама в засобах масової інформації.

Поради досвідчених підприємців

1. Далеко не всі постачальники милі та пухнасті. Не добросовісні постачальники можуть банально «кинути» вас, відправивши вам товар вкрай низької якості. Ніколи не варто погоджуватися на сумнівні пропозиції. Що б уникнути подібних проблемних ситуацій, вам потрібно слідувати простим правилам: не соромтеся дізнаватися про цікавлячий вас постачальника у інших підприємців, читайте відгуки, і завжди самі особисто перевіряйте закуплений товар, працюйте тільки з перевіреними людьми.
2. Не купуйте відразу багато товару, ніхто не дає гарантій, що ви зможете вигідно продати його повністю. Деякі постачальники продають свій товар від п'ятдесяти тисяч, з такими людьми вам не по дорозі. Закуповуйте все і потроху. Так ви зможете вивчити смаки покупців і отримати прибуток з мінімальними витратами в разі фіаско.
3. Не закуповуйте одяг поточного сезону. Завжди беріть одяг на один сезон вперед. Пік продажів завжди припадає на початок сезону, і якщо ви спробуєте продавати літню колекцію влітку, то, швидше за все ви залишитеся у порожнього корита з горою нікому не потрібної одягу.
4. Не намагайтеся взяти більше, ніж зможете забрати. Навіть досвідчені підприємці, які працюють у цьому бізнесі не один рік, ніколи не намагаються купити і продати відразу все. Визначтеся зі своєю специфікою і продавайте тільки цей товар. Найбільш ходовий товар – це сукні, почніть з них. Це створить вам ім'я, і ви зможете набрати свою «армію» постійних покупців. Зрозумійте, чого хоче публіка, і дайте їм це. Саме з цього починали всі гіганти бізнесу.

Висновки

Ніколи не лінуйтесь дізнатися щось нове про свою справу. Читайте спеціальну літературу, спілкуйтеся з іншими, більш досвідченими підприємцями, шукайте нових постачальників, розширюйте асортимент свого інтернет-магазину. При грамотному підході ваш поки ще маленький магазинчик може зрости у величезну мережу реальних магазинів. Продаж одягу – це дуже вигідний бізнес, одяг потрібна завжди, незалежно від сезону. Тому намагайтеся, удосконалюйтеся і ніколи не здавайтеся, тоді ви зможете досягти висот і стати відмінним підприємцем, а крім того, отримувати відмінну прибуток. Удачі вам!

Published by , in Без категорії.