Величезна конкуренція з гігантськими супермаркетами залишає все менше і менше шансів маленьких магазинчиках знайти свого покупця. Щоб потенційний клієнт помітив вас, ви повинні виділятися на тлі своїх конкурентів. Торгівля зеленню одна зі сфер, де маленький магазинчик може змагатися з супермаркетом.
Приміщення для крамниці
Зрозуміло, ви можете просто орендувати місце на найближчому ринку, але це далеко не найкраще рішення, оскільки конкуренція в таких місцях дуже висока і покупці пройдуть повз вас. Лавку зеленщика найкраще відкривати в спальному районі або поруч з метро. Перші поверхи будинків дуже часто обладнають під різні магазини і офіси, здаючи їх в оренду, розгляньте цей варіант. Розташування вашої лавки поруч з місцями громадського транспорту також вам відмінно підійде. Багато людей по дорозі додому обов'язково зайдуть у вашу крамницю і, можливо, стануть вашими постійними клієнтами.
Формування асортименту
Широкий асортимент пропонованих продуктів впливає найважливішу роль у вашому успіху. Чим більше ви зможете запропонувати, тим більше буде попит. Не варто обмежуватися традиційними продуктами, які вирощуються у вашій місцевості. Екзотичні товари краще розташувати на верхніх полицях, це створить у покупця ілюзію багатого вибору продуктів. Не потрібно ховати зелень в скляні вітрини, так як вони повинні пахнути, найкраще для цього підійдуть відкриті вітрини або коробки. Запах грає не малу роль в вашому магазині, він повинен стати відмінною родзинкою вашої лавки.Деякі заповзятливі торговці навіть використовують спеціальні ароматизатори для створення більш апетитного запаху всередині свого магазину.
Обов'язково зустріньтеся з потенційними постачальниками, дізнайтеся у них, звідки йде цей товар, в яких умовах він був вирощений. По можливості особисто продегустуйте продукцію. І робіть замовлення тільки тоді, коли будете впевнені в якості товару, який збираєтеся пропонувати своїм клієнтам.
Підбір персоналу
Доброзичливий персонал-це запорука ваших успішних продажів. Основні покупці це жителі навколишніх будинків, всі вони колись стануть вашими постійними клієнтами, якщо якість товару і рівень обслуговування їм сподобається.
Що стосується реклами вашої лавки, то найкращим піаром для вас буде якість товарів, які ви можете запропонувати своїм клієнтам. Пам'ятайте про це протягом усього життя вашого бізнесу.