Очевидно, в університетський містечках, одним з найбільш популярних видів бізнесу, є підприємницька діяльність, заснована на продажу канцтоварів. Безумовно, цей бізнес є сезонним, і його пік припадає на кінець літа. Однак, якщо все організувати правильно, тоді стабільний прибуток можна отримувати і круглий рік. У даній статті ми обговоримо відкриття магазину канцтоварів, і спробуємо розібратися в основних нюанси цієї справи.
Для продажу канцтоварів, вам необхідно буде зареєструватися як ПП, і в СЭСе отримати необхідні дозволи на торгівлю.
Для відкриття магазину канцтоварів найкращим місцем є будинок, наближене до шкіл, університетських корпусів, та іншим подібного роду закладів. Тобто необхідно чітко орієнтуватися на потенційних клієнтів, відкриваючи подібного роду магазин. Розмір приміщення може бути невеликим, буде достатньо близько 10-20 квадратних метрів площі.
Помітність самого магазину і прохідність людей — це основні фактори, що вирішують подальшу долю вами відкривається канцелярського бізнесу.
Для забезпечення роботи магазину канцтоварів вам знадобиться наступне обладнання: стіл і стільці для продавця, обладнання для підшивки дипломних робіт, принтер, сканер, комп'ютер, ксерокс, вітрини (для блокнотів, зошитів тощо), зі скляними полицями стелажі тощо
Перед відкриттям магазину канцтоварів, обов'язково визначтеся з асортиментом, зв'язавшись з постачальниками подібного роду продукції. Вибір товару повинен зосереджуватися в рамках різних цінових категорій. Поставки канцелярії в магазин, з допомогою торгових представників, налагодити, особливо в наш час не є проблемою. А при бажанні ви завжди можете самі закуповувати необхідну продукцію на фабриках і оптовому ринку.
З точки зору асортименту, потрібно мати всі необхідні групи товарів, властиві канцелярським магазинах: папки, файли, папки, обкладинки різного роду, лінійки, зошити, олівці, ручки; якщо ви знаходитесь біля технічного вузу, тоді будуть актуальні для креслень різного формату листи, тубуси і ін. У доповненні до цього також можна розбавляти асортимент всякої дрібницею у вигляді сувенірів, флешок, додайте прилавок з жувальними гумками і солодощами (шоколадом).
Крім того, що відкриття канцелярського магазину передбачає продажу певних груп товарів, додатково ви можете надавати цілий ряд послуг: друк документів, ксерокопіювання, підшивка дипломів та інше.
З точки зору працівника, навіть у випадку, якщо у вас буде маленький магазин, двох продавців, з режимом роботи позмінно, цілком буде достатньо. У разі очікування великого напливу клієнтів (наприклад, в рамках сесії, близько великих Вузів тощо), тоді задумайтеся про декількох продавців, що працюють одночасно. Як підприємець, ви можете самі взятися за роль бухгалтера, або ж на аутсорсе користуватися цією послугою.
З точки зору реклами, вивіска буде головним обличчям вашого магазину, подумайте над креативною назвою, таке люблять молоді люди – ваші потенційні клієнти. Просувати свій магазин можна шляхом публікації оголошень у місцевих форумах або чатах і роздачі листівок.
Також можна задуматися про запуск рекламних кампаній, робіть сезонну, гнучку систему знижок. Подібного роду заходи можуть істотно збільшити приплив клієнтів на постійній основі.
Таким чином, відкриття магазину канцтоварів, не несе в собі особливих складнощів і великих капіталовкладень. Обов'язково займіться аналізом попиту на ваші послуги і продукцію у вашому регіоні, і локальну конкуренцію. Можна сміливо починати тоді, коли конкуренція мінімально. При підвищеній конкурентній боротьбі даний бізнес не вигідний, тому що існуючі довгий час на цьому ринку гравці, які вже давно увійшли учням у звичку.