Відкриваємо магазин постільної білизни

Ви помічали, що кожен день лягайте спати і прокидатися не просто на ліжку, а на ліжку, застеленому простирадлом, під ковдрою підковдрах і на подушці в наволочці? Все це називається постільною білизною, яке так необхідно, щоб добре висипатися. Так, саме так. Ви ж помічали, яке воно м'яке, приємне, як смачно пахне? Саме тому, ви можете почати свій бізнес і торгувати постільною білизною, щоб радувати прокидаються і засипали людей.

Чому вигідно відкрити магазин постільної білизни?

Для початку потрібно сказати, що постільна білизна – така річ, якою користуються всі. Вона буде потрібна протягом усього життя, при цьому, постільна білизна люди, періодично, воліють міняти на новий, так як старе протирається, зношується і приходить в непридатний вигляд. Ну і з іншого боку, у вас не так багато конкуренції, тому що магазини постільної білизни не так сильно поширені, на відміну, наприклад, від продуктових магазинів.

Пошук приміщення та місце його розташування

Для того щоб відкрити магазин постільної білизни, так і просто магазин, вам потрібно приміщення. Його можна шукати як в центрі міста, де велика прохідність людей, так і в спальному районі, але це має бути дуже жвавий спальний район. Таке вітається тільки у великих містах, де спальні райони – досить жваві місця. Тому, якщо ви все ж вибрали спальний район, то вибирайте ту вулицю, що активніше і де є транспортні розв'язки, щоб люди могли легко побачити вас і зайти в магазин, щоб вибрати новинку для спальні.Площа приміщення повинна бути не маленька, але й не занадто велика, хоча це все ж таки більше залежить від того, наскільки широкий буде ваш асортимент. Якщо ви плануєте продавати і інші товари, крім постільної білизни, то вам потрібна площа більше, ніж планувалося заздалегідь.

Обладнання для магазину

Для того щоб почати бізнес і відкрити власний магазин постільної білизни, вам буде потрібно його повністю облаштувати і зробити там ремонт. Краще всього вибирати теплі пастельні тони, вони не будуть відлякувати клієнтів і створять атмосферу їхньої спальні, так буде простіше вибиратися білизна для свого затишного «гніздечка». А після того, як зроблений ремонт, приступайте до обладнання приміщення. По-перше, вам потрібно обладнати торговий зал різними стелажами, полицями, вітринами, можливо, якщо вам це потрібно, вішалками.Це потрібно для того, щоб ви могли безперешкодно представляти товар в вашому магазині. По-друге, вам потрібно обладнати магазин кількома кріслами, або ж стільцями, для того, щоб відвідувачі могли відпочити. Хто знає, може бути, вони прийдуть до вас з дітьми або ж ваш магазин відвідає вагітна жінка. Ну і в третіх, вам потрібні касові апарати і комп'ютер для ведення звітності.

Пошук постачальників

При виборі та пошуку постачальників ви повинні враховувати, що їх повинно бути завжди кілька, і ви завжди повинні мати запасних. Також, завжди звертайте увагу на те, яка якість, по відношенню до ціни, пропонує постачальник. Якщо ви зможете зацікавити потенційного клієнта своєю якістю і не «кусючою» ціною, то можете розраховувати на успіх у вашій справі.

Асортимент

Після того, як відомий розмір приміщення, вам потрібно визначитися з тим, що конкретно ви будете продавати у своєму магазині. При цьому не забувайте, що у вас повинні бути такі ціни, які зможуть потягнути ваші потенційні клієнти, тому вам потрібно розраховувати товар на певну групу населення. Якщо ваш асортимент буде складатися тільки з дорогих, ексклюзивних речей від відомих дизайнерів, то великий прибутку не чекайте, якщо ви живете не у великому мегаполісі з великою кількістю багатих і заможних людей, які можуть собі таке дозволити.Тому, спираючись, мабуть, на середній клас населення, ви будете формувати асортимент магазину. Найважливішими у вашому магазині будуть комплекти постільної білизни, різні, як на двомісні ліжка, так і на півтора місцеві та одномісні. Крім цього, ви можете продавати різні рушники, ковдри, подушки, халати, піжами, білизна та інший товар, що пов'язаний з постільною білизною.

Пошук співробітників

Після того, як ви вибрали і придбали у власність, або в оренду, приміщення, у вас зроблений там ремонт, і ви повністю її облаштували і обладнали необхідною технікою, вам потрібно найняти співробітників для вашого магазину. Перш ніж наймати штат, вам потрібно визначитися з параметрами, за якими ви будете відбирати претендентів. По-перше, вони повинні бути обережними і уважними, повинні бути здатні знайти підхід до кожного відвідувача, а, отже, і потенційному клієнту.По-друге, ваші продавці-консультанти повинні добре розбиратися в товар, що продається, і повинні знати, з яких тканин товар зроблений. Крім того, вони повинні розбиратися в тканинах, якими властивостями вони володіють, і які негативні фактори можуть вплинути на людину.

Реклама

Для того щоб ваш магазин почав функціонувати, ви повинні зробити так, щоб про вас дізнався все місто. Як це зробити? Дуже просто! Ви повинні розрекламувати свій магазин. По-перше, ви можете використовувати засоби масової інформації, вони будуть поширювати інформацію про вас. Це можуть бути газети, журнали, телебачення, радіо і тому подібні засоби. По-друге, можете використовувати для реклами банери на вулицях міста, почав він може бути один, недалеко від магазину, а потім, можете додати ще парочку в більш віддалених місцях.Ну і по-третє, можете спробувати роздавати листівки в торгових і розважальних центрах.

Фінанси

Отже, переходимо до цифр. Для того щоб придбати необхідний товар і обладнання, вам потрібно буде приблизно двісті тисяч карбованців. На ремонт приміщення у вас піде приблизно триста тисяч рублів. А всі інші поточні та інші витрати вам обійдуться близько п'ятисот тисяч рублів. Зазвичай, щомісячний дохід повинен становити близько півтора мільйона рублів, але цей розрахунок зроблений на магазин з уже розкрученої репутацією. З цього всього потрібно віднімати орендну плату, заробітну плату працівників та інші витрати. Чистого прибутку залишається приблизно триста тисяч рублів.Окупність бізнесу повинна відбутися приблизно за півроку.

Висновки

Таким чином, потрібно сказати, що при правильній розстановці сил і зосередженому стані, ви зможете побудувати хороший бізнес, здатний давати добрий прибуток. Але повинні розуміти, що ризик конкуренції все ж існує, тому ви повинні зацікавити покупця хорошою ціною і відмінною якістю.