Відкриваємо швейну майстерню

Робота у швейному бізнесі вважається достатньо престижним. За останні кілька років швейні майстерні стали розвиватися особливо активно, багато хто з них починали з 3-4 швейних машин, а потім перейшли на промисловий рівень.

Пошук приміщення

Площа приміщення може бути будь, її розмір залежить від кількості ваших співробітників. Хорошим варіантом стане розміщення в торговому центрі, люди ліниві і вони будуть раді виявити, що тепер зможуть заощадити час та завітати до вас після покупки продуктів в супермаркеті.

Обладнання

Обладнання для швейної майстерні – досить складне питання. Адже основа всього виробництва це дотримання технологічного процесу. На початковому етапі виробництва кращим рішенням буде придбати комплект швейних машин, що були у вжитку, але в гарному стані. Підбираючи обладнання, дотримуйтеся технологічний ланцюжок. В цеху повинні знаходитися не тільки універсальні швейні машини, але і спеціальні, призначені для своїх цілей. Зараз для пошиття одягу в основному використовують синтетичні тканини, тому для роботи з ними придбайте парова праска.

Персонал

Оптимальна кількість людей працюють на вашому підприємстві – 24 людини. Приклад складу бригади: сім швачок, два закрійника, бригадир і дві людини на волого-тепловій обробці. Найпоширеніший режим роботи – два дні працює перша бригада з 8 години до 21, два дні – інша. Неділя – загальний вихідний. У всіх швейних майстерень прийнята відрядна оплата праці.

Збут продукції і реклама

Перед відкриттям швейної майстерні вам необхідно подбати про збуті готової продукції. Не раджу вам розглядати варіант продажу в державній роздрібній торгівлі. Гроші ви отримаєте тільки після продажу товару. Хорошими точками збуту можуть послужити дрібні магазини і ринки, а так само власна роздрібна мережа.

Реклама виконується за допомогою створення свого сайту, сторінки в соціальних мережах. Добре допоможе бирка на товар, правильного, якісного виконання. Створити буклет з моделями своєї продукції і помістіть дані своїй майстерні в довідкову систему.