Ринок розваг у нашій країні поки що перебуває в зародковому стані, особливо, якщо порівнювати із західними країнами. Боулінг клуби не є винятком. У великих містах (мегаполісах) знаходиться основна їх маса, а от де ця індустрія майже не розвинена, так це регіони. Тому для багатьох підприємців-початківців представляє інтерес саме цей вид бізнесу. Але тут треба зробити важливе уточнення, що він по кишені не кожному. За середнім обчислень аналітиків, безпосередньо в боулінг клуб вкладення можуть скласти до одного мільйона доларів.Сума немаленька, погодьтеся, але величезні і перспективи цього бізнесу.
Перш ніж відкривати власний боулінг клуб, визначитеся з його форматом. Давайте виділимо найголовніші з них.
В першу чергу необхідно визначиться зі статусів клубу:
— клуб VIP. Повинен знаходитися, як правило, в елітних районах міста. Заможні люди будуть основними клієнтами. Тут важливий сервіс і рівень обслуговування, а не навпаки клієнтів.
— боулінг клуб, назвемо його «середньостатистичним», для клієнтів з низьким і середнім рівнем достатку. Як правило, тут важливий великий потік клієнтів.
Залежно від місця розміщення класифікувати клуби також можна:
— у виділених під них окремих будівлях. В даному випадку необхідно підшукати приміщення, із зручною транспортною розв'язкою або де-небудь недалеко від метро.
— в торгово-розважальних центрах. Ця модель відкриття боулінг-клубу є дуже популярною, так як торгово-розважальні центри мають стабільний і, що важливо, великий потік людей.
При організації роботи боулінг клубу, не потрібно забувати про чіткому режимі роботи. Зверніть увагу на те, що саме вечорами буде спостерігатися основний наплив клієнтів, тому на оренду майданчиків робити знижки краще в денний час, таким чином, ви зумієте залучати додаткових клієнтів (так сказати, любителів халяви).
Ще одним важливим моментом також є те, щоб ви при відкритті боулінгу, як і в більшості інших випадків, не забули і про додаткові послуги:
— ігрові апарати різного типу;
— дискотеку;
— ресторан/бар;
— атракціони для дітей.
За допомогою подібного роду додаткових послуг, що важливо для підприємців, існує можливість прискорити окупність боулінг клубу. В середньому, до речі, окупність такого роду закладів лежить в межах 3-5 років.
Для власників боулінг клубів, ще одним, додатковим видом заробітку, є організація змагань і проведення корпоративних вечірок. Непоганий прибуток часто приносять корпоративні вечірки. В наш час ця послуга дуже затребувана.
З точки зору рекламних кампаній, боулінг клуби зазвичай використовують для їх здійснення методи різного типу. Нерідко медійна реклама при цьому йде вхід. Реклама на радіо також користується особливою популярністю. Також, дуже корисним буде створення власного сайту з розкладом роботи і повним прайсом.
У цьому бізнесі, середня рентабельність сягає в рік 25-35%. Основні організаційні моменти розглянуті в цій статті, стануть корисними тим, хто все ж таки зважиться на це досить ризикована справа.