Відкриваємо власний журнал

Ця ідея для бізнесу найкраще підійде тому, хто так чи інакше має зв'язок з діяльністю у видавництвах — журналістам, редакторам і т. п. Так як це буде вкрай комфортно і, що важливо, менш ризиковано, почати справу, яку ви, по суті, знаєте зсередини. Це в найкоротші терміни дозволить побудувати успішний бізнес і позбавить вас від більшості помилок, які роблять початківці підприємці. Отже, при відкритті власного журналу, потрібно працювати відповідно чітко складеним і заздалегідь визначеним планом. У цій статті ми й розглянемо всі ці дії по порядку.

В першу чергу, необхідно визначитися з потенційними читачами. Ймовірно, це може бути одним з найбільш важливих моментів. В районі, де ви плануєте поширювати власний журнал, вам потрібно вивчити ринок зсередини, тобто організувати хоч і невелике, але маркетингове дослідження. Чітко окресліть цільову аудиторію, визначити її переваги і обсяг. Своїх потенційних конкурентів також доведеться ретельно вивчити. Проаналізуйте, як організовано їх бізнес, щоб уникнути помилок, поширених серед новачків.Якщо мета вашого видання полягає в захопленні великої аудиторії, але для її повного охоплення у вас недостатньо фінансових можливостей, тоді збільшувати тираж ви можете за фактом розвитку бізнесу, а на початкових етапах обмежиться невеликою партією журналів.

Потім потрібно зареєструвати індивідуальну підприємницьку діяльність. Це буде для вас найкращим варіантом. Згодом необхідно розробити маркетингову стратегію продажу для вашого видання. Будьте готові до того, що в повному обсязі перший тираж не розійдеться. Укладіть договори з роздрібними точками реалізації вашого журналу. Співпрацювати ви маєте можливість як з приватними, так і з державними структурами. Подумайте над тим, щоб способи продажу вашого видання були не тривіальними.Наприклад, журнал про автомобілі відмінно продається всіляких автомобільних сервісах, заправках і СТО. На фінансову тематику добре розкуповуються журнали у фінансових і торгових центрах. Головне тут правильно вибрати свою територію і нішу.

Тепер необхідно розглянути, хоча б приблизно, фінансові нюанси цієї справи. Для видавничого бізнесу, для виходу на рівень окупності, в середньому, потрібно період в півтора року. Звичайно, тут, як і в будь-якому іншому справі, не без винятків. Означає це, що для просування вашого проекту будуть потрібні певні грошові вкладення.

Для редакції, вам необхідно орендувати приміщення. Обійдеться воно, залежно від району і міста, орієнтовно від десяти до п'ятнадцяти тисяч доларів щорічно. Крім цього, в офіс необхідно придбати принтери та комп'ютери, провести інтернет і т. п. На це піде до десяти тисяч доларів.

З точки зору співробітників, вам будуть потрібні: в першу чергу, головний редактор, також рекламний агент, верстальник, фотограф, дизайнер і, звичайно ж, журналісти. А зарплату адже платити потрібно кожному. На це буде йти до шістдесяти тисяч доларів в рік.

В окрему статтю витрат потрібно внести безпосередньо друк журналу. Залежно від формату видання і тиражу, подібні послуги у друкарні обійдуться вам більше однієї тисячі доларів щомісяця.

Важливою деталлю всього цього бізнесу є реклама журналу, тобто проведення рекламних кампаній. Популярність вашого видання буде залежати саме від них. Власне, як і ваш дохід. Крім різної реклами в інтернеті, на телебаченні і радіо, різноманітні розіграші та акції також необхідно періодично проводити.

У підсумку, якщо всі витрати скласти воєдино, отримуємо необхідну для старту бізнесу суму, яка укладена в межах 120 тисяч доларів. Ця сума знадобиться не відразу. Вкладати гроші потрібно поступово. А першу прибуток ви зможете отримувати вже через п'ять-сім місяців роботи (в основному від продажу номерів та внесків рекламодавців). До речі, залиште побільше місця для оголошень. Цей заробіток самий вірний і перевірений часом.

Як показує практика, окупність всіх вкладень лежить в межах півтора років, при цьому, значно прискорити цей процес здатна правильно побудована маркетингова стратегія. Успіхів вам!