Виробляємо вологі серветки

В нинішній час в Росії виробництво вологих серветок перебуває лише в початковій стадії власного формування. Про перенасичення ринку можна навіть не говорити. А це означає, що в цій сфері, навіть у підприємця є чудові шанси показати себе.

Трохи статистики. За минулий рік споживання вологих серветок зросла на 30%. На думку фахівців, як мінімум до 2015 року, ринок серветок буде стабільно збільшуватися, після чого ми побачимо або зростання більш повільний, або його зупинку. Таким чином, сьогодні у бізнесменів є близько двох років, щоб заснувати власний новий бізнес і підняти його на ноги. Можна робити універсальні, гігієнічні, побутові та косметичні вологі серветки.Почала проявлятися тенденція до «нишевання», тобто виробники балують своїх покупців, і пропонують їм вологі серветки з особливим складом для омолодження або очищення шкіри, серветки для дітей, для чоловіків та ін.

У Росії, в досить багатьох регіонах на сьогоднішній день, як би це не звучало дивно, попит на вологі серветки перевищує пропозицію! До того ж з кожним днем цей попит поступово збільшується. Ситуація така, що для виробничих підприємств, які готові були б взятися за цю справу, просто не достатньо.

Щоб виробляти вологі серветки, залежно від їх призначення і типу, використовуються різноманітні матеріали, що відрізняються як за ціною, так і за зовнішнім виглядом і структурою. Крім цього, різні просочення використовують для різних типів серветок, упаковка також має відрізнятися.

Одні з найдорожчих вологих серветок містять у своїй основі або аirlaid і spunlace. Airlaid можна отримати із суміші бікомпонентних волокон з целюлозою хвойних дерев, яка повинна продуться повітрям з температурою 1800С. Spunlace є м’яким і об’ємним матеріалом, отримати який можна з холстяних волокон, з’єднуючи їх між собою за допомогою водяного напору високого тиску. Які-небудь шкідливі компоненти, в тому числі клей, не використовується у виробництві цих матеріалів.Мало того, при виготовленні вологих серветок з високою якістю, в їх склад додається бавовна, що дозволяє довше зберігати просочення всередині і дає серветці ще більшу м’якість. З точки зору серветок дешевих, то до їх складу входять тонкі волокна скріплені хімічним і термічним шляхом — термобонд, кеміклбонд, спанбонд.

За рахунок просочення, що міститься всередині вологої серветки вони і називаються вологими. Дане просочення може володіти різноманітними ефектами (омолоджують, очищають, протизапальними). Більшість виробників намагаються розробляти свої власні рецепти цих просочень, тримаючи їх у суворій таємниці.

Для організації такого роду виробництва, для початку, потрібно визначити для себе тип продукції, яку ви будете виготовляти. Разом з цим потрібно розробити рецепти просочень і знайти надійних постачальників необхідних матеріалів. Коли все це зроблено, переходимо до питань організаційного характеру.

Насамперед, вам потрібно приміщення, де ви помістіть виробничу лінію, і склад, де зберігається готова продукція. Наступним, не менш важливим, етапом стане придбання самої лінії виробництва. Комплект з мінімальною потужністю, здатний в хвилину виготовити до двадцяти упаковок вологих серветок, буде вам коштувати близько 25 тис. дол. Якщо такі засоби для вас занадто великі, у вас є можливість все потрібне обладнання взяти в лізинг.

Придумати і зареєструвати назву своєї торгової марки, як нам здається, проблеми не складе. Для роботи над упаковкою та логотипом для вашої продукції найміть дизайнерів.

З самого початку прагнете робити максимальний упор на якість випущених серветок. Так як останнім часом навіть у Росії почала спостерігатися тенденція, коли люди вдивляються не тільки ціну, але і звертають увагу на склад тієї чи іншої продукції. Особливо, якщо ми говоримо про гігієну. Популярною і затребуваною вашу продукцію зробить її високу якість. Успіхів вам!

Бизнес-идея: Изготовление визиток. Как заработать?


Бизнес-идея: Изготовление визиток. Как заработать?


Бизнес-идея: Как открыть тир


Бизнес-идея: Как открыть тир


Бизнес идея: Создание обучающих курсов.


Бизнес идея: Создание обучающих курсов.