Виробництво і торгівля ковбасами

Прийнято вважати, що виробництво ковбас високої якості можливе тільки на м’ясокомбінатах. Але серед м’ясних продуктів є один вельми специфічний продукт, який називають домашньою ковбасою. Звичайно, роблять його в спеціально обладнаному невеликому ковбасному цеху. Але при виробництві товару високої якості, маленький ковбасний цех може гідно конкурувати з великими м’ясокомбінатами. Виробництво ковбасних виробів – це дуже прибутковий бізнес, попит на який буде до тих пір, поки люди хочуть їсти, а їсти хочуть вони завжди.Якщо ви розглядаєте цю ідеї для старту, то ця стаття написана спеціально для вас.

Пошук приміщення

Першим ділом вам потрібно знайти відповідне приміщення, де в майбутньому буде розташовуватися ваш ковбасний цех. Пам’ятайте, що левова частка успіху вашого бізнесу залежить якраз від вдало підібраного місцерозташування, саме тому вам варто акцентувати свою увагу на вирішенні даного питання. Врахуйте, що заборонено відкривати ковбасний цех в житлових будівлях. Після першої ж перевірки співробітниками ветеринарного контролю, ваш цех виявиться закритий.

Зверніться до грамотного і досвідченого фахівця, який вже давно працює у сфері виробництва м’ясних товарів. Він зможе дати вам кілька слушних порад щодо технічних питань організації роботи цеху. Так само він може дати вам кілька рекомендацій з пошуку варіантів розташування цеху, розміщення устаткування і технологічної лінії.

Перше на що звертають увагу інспектора ветеринарного і санітарно-епідеміологічного контролю – це те, як розподілено потоки готової продукції та сировинної бази. Крім цього, ви зобов’язані дотримуватися всі вимоги «Тимчасових санітарних правил для м’ясопереробних підприємств», які встановлюють наступний список необхідного устаткування для організації приміщень для виробництва ковбасних виробів:

·  Дві холодильні камери. Одна для замороженої сировини, а друга для зберігання повністю готової продукції;

·  Склад для зберігання сухих сипучих продуктів;

·  Цех по обробці сировини;

·  Приміщення для підготовки спецій;

·  Приміщення для миття посуду;

·  Відділення для зберігання і теплової обробки ковбасних виробів;

·  Цех для подрібнення і засолу сировинних інгредієнтів, замішування фаршу та опади батонів;

·  Цех охолодження сировини;

·  Приміщення для дефростації сировини та її подальшої обробки;

·  Санітарна кімната;

Ви можете скоротити цей список, але для цього спочатку необхідно отримати дозвіл санітарно-епідеміологічного нагляду Російської Федерації. Після того, як ви розробили проект, вам необхідно погодити його з ветеринарними службами. А з санітарно-епідеміологічним наглядом узгодити асортимент свого ковбасного цеху. Лише по закінченню всіх цих етапів ви вже можете приступати безпосередньо до організації свого бізнесу з виробництва ковбасних виробів.

Для залучення більшої прибутку ви можете організувати точку збуту своєї продукції. В цьому випадку вам знадобиться ще одне приміщення, в якому буде вестися торгівля виробленими вами товарами. Для цього ви можете орендувати невелике приміщення на перших поверхах житлового будинку і переобладнати його під м’ясний магазин. Як відкрити м’ясну лавку ви можете більш детально дізнатися на нашому сайті.

Необхідне обладнання

Отже, ви знайшли приміщення, пора зайнятися закупівлею обладнання. Що ж вам знадобиться? Ми склали короткий список обладнання необхідного для відкриття власного цеху по виробництву ковбас:

·  Холодильні камери, по одній на кожен тип продукції. Одна для замороженої сировини, а друга для зберігання повністю готової продукції;

·  Електрична м’ясорубка;

·  Стіл і ножі для обвалювання м’яса;

·  Набір ножів для обробки туш, рубки шпику і жиловки;

·  Куттер, для виробництва паштетного фаршу і сортів варених ковбас;

·  Шприц для набивання оболонки фаршем;

·  Спеціальне обладнання, що використовується для обварювання, обсушування і копчення м’яса;

У наш час ринок завалений різним обладнанням для виготовлення ковбас, а кількість компаній, які торгують усім цим просто величезна. Ми рекомендуємо вам підходити до вибору обладнання з максимальною уважністю. Не слід купувати вживане обладнання, його низька ціна і доступність можуть дуже негативно позначитися на якості виробленого продукту, що в свою чергу може дуже сильно вдарити по вашій репутації.

Сировину для приготування ковбас

Щоб уникнути можливих проблем і труднощів, ми рекомендуємо вам вибирати тільки якісну сировину, закуповуйте тільки сертифіковані продукти і інгредієнти. Буде просто чудово, якщо ви зможете укласти договір з лікарем-товарознавцем або санітарним лікарем, який буде обстежити і давати висновок про якість купленого сировини. Маючи такого фахівця у своєму штаті, ви можете бути впевнені в якості і достовірності закупленого сировини і продуктів, крім того, його наявність дуже сильно спростить проблему з одержанням всіх необхідних дозволів санітарно-епідеміологічної служби.

Підбір персоналу

Приміщення знайдено, обладнання закуплено, з сировиною проблем немає, прийшов час наповнити свій штат, найняти в свій цех робітників і фахівців. Це обов’язковий етап абсолютно для всіх підприємців. Самі ви ніколи не зможете виконати весь обсяг робіт з виробництва своїх ковбасних виробів в цеху. Тому вам просто ніяк не обійтися без кількох додаткових рук. Як показує досвід інших підприємців, для роботи на невеликому виробництві необхідний технолог. В його задачі входить: складання рецептури і контроль над якістю виробленого товару.Крім нього вам знадобиться пара м’ясників, вони будуть займатися обробленням туш і обвалюванням м’яса. Бухгалтер займеться веденням документації. А крім них потрібні будуть ще двоє робочих і механік. Правильно підібраний персонал – це вже половина гарантії вашого успішного бізнесу.

Реклама і просування

Жоден заклад не може обійтися без хорошої реклами. Ви повинні заявити про себе, розповісти людям, що поруч з ними відкрився чудовий магазин, де продають самі смачні ковбаси в окрузі. Зробіть собі велику і яскраву вивіску, яка зможе привернути увагу проходять повз людей. Найкраще розвитку вашого закладу допоможе метод «сарафанного радіо». Якщо покупцям сподобається ваша продукція, вони будуть задоволені гарним смаком і низькою ціною, то будьте впевнені, вони повернутися знову, і розкажуть про вас всім своїм друзям і знайомим. Але «сарафанне радіо» — це дуже небезпечний інструмент.В невмілих руках він може зруйнувати всі ваші мрії про великому бізнесі. Будьте впевнені, незадоволений покупець ніколи більше до вас не прийде і відрадить всіх своїх друзів.

Висновки

Виробництво та продаж ковбасних виробів – це відмінна і дуже прибуткова ідея для бізнесу. При грамотному підході і правильному розвитку ваш маленький цех зможе успішно конкурувати з гігантами м’ясного бізнесу, м’ясокомбінатами. Ковбасний цех забезпечить вас високою і стабільною прибутком, що на нього не впливають ніякі сезонні зміни, таким чином, на вашу продукцію завжди буде попит. Якщо вас зацікавив даний вид бізнесу, то чому б вам не почати прямо зараз.Дерзайте, розвивайтеся, дізнавайтесь нове, спілкуйтеся з іншими підприємцями, і тоді у вас все вийде, а ваш маленький ковбасний цех виросте до розмірів цілої мережі цехів по місту чи навіть країні. Удачі вам!

Щоб бути успішним потрібно знати: