Як відкрити ексклюзивну службу таксі?

Колись багато хто з нас дивилися американські фільми і дивувалися, як там багато по вулицях їздить автомобілів-таксі. Не минуло так багато часу, як і до нас, прийшла теж ця мода. З кожним днем все більше стає таксистів. У чому ж причина? А все тому, що це «живі гроші». Але як же відкрити свою службу, не дивлячись на шалену конкуренцію. А про це далі ми Вам розповімо.

Оскільки, навіть у самому маленькому містечку працює величезна кількість таксистів, виникає питання, як же зробити свій бізнес у цій сфері послуг.

Для початку потрібно вирішити з допомогою, якої концепції Ви хочете працювати. Першим варіантом може бути, такий: Ви купуєте собі машину, потім потрібно зареєструватися, отримати спеціальний дозвіл на перевезення, і вже з цим всім арсеналом самостійно зайнятися бізнесом. Таких таксистів-одинаків дуже багато і вони відмінно справляються. Другим варіантом може бути і такий, що Ви купуєте автомобілі або берете на роботу водія з власною машиною і створюєте диспетчерську службу. Ця ідея буде хороша для великого міста.

Для того щоб відкрити будь-яку справу, потрібен досвідчений персонал. Вам знадобляться водії (із стажем не менше 3-5 років), диспетчери і, звичайно ж, бухгалтери.

Перед тим, як відкрити службу, потрібно продумати правильно рекламу. Потрібно запам'ятати, ні коли не можна економити на рекламі. У Ваших інтересах зробити так, щоб багато дізналися про номер телефону на службу.

Здавалося б, немає нічого невинного, ніж служба таксі. Ці машини, з маленькими шашечками на даху, катаються в будь-якому місті нашої країни. Іноді здається, що кількість таксі перевищує в декілька разів кількість самих жителів міста. Варто зазначити, що конкуренція між компаніями, які надають дані послуги, дуже висока. Але, навіть у такій складній ситуації, на жаль, не кожен власник або керівник таксопарку замислюється про те, як можна свою службу удосконалити, поліпшити, внести нові цікаві функції. Це зробило б службу оригінальною і незабутньою.Сьогодні в нашій статті піде мова про найцікавіші ідеї для хорошої модернізації своєї служби. Причому всі вони зможуть бути реалізовані за допомогою простих доробок. І так, почнемо.

Не для всіх не секрет, що нашим життям все частіше управляє Інтернет. В ньому ми і працюємо, спілкуємося з друзями, слухаємо музику і так далі. Інтернет – це не тільки середовище послуг, але й відмінна можливість заманювати до себе якнайбільше клієнтів. Адже тільки подумайте, встановлена точка Wi-Fi здатна збільшити в кілька разів відвідуваність будь-якого кафе, ресторану, магазину і навіть прогулянкового парку.

Так чому ж нам не скористатися цим успіхів підприємців і поєднати таксі з Інтернетом? Ця ідея народилася в одній японській компанії. Вони обладнали всі машини служб таксі бездротовими точками доступу до мережі Інтернет. Адже тільки подумайте, скільки часу людина проводить в автомобілі, стоячи в пробці. І це може бути не тільки своя машина, але і таксі. Так чому ж людина не може просто насолодитися читанням улюбленої статті, стоячи кілька годин на проліт?

Не поступаються у винаході та китайські підприємці. Вони вирішили поєднати приємне з корисним. Так у них з'явилася служба таксі з улюбленим розвагою людей – караоке. Тому кожен клієнт у такому таксі зможе випробувати свої вокальні дані і трохи розважитися по дорозі.

Комусь може ідея з караоке здатися дурною, але як стверджують китайські бізнесмени, після такої установки, бізнес пішов угору.

Наступна геніальна ідея модернізації служб таксі прийшла в голову швейцарським бізнесменам. Вони придумали безлімітне таксі. У чому власне родзинка цієї ідеї? Та дуже просто. Ви купуєте місячний абонемент приблизно за 48 євро і можете їздити скільки завгодно в межах міста. Можливо, виникне питання, як же керівники ще примудряються заробляти. Вони не використовують свої машини, а наймають на роботу простих вільних таксистів. Це дає право компанії позбутися від вимушених дорогих ремонтів та обслуговування автомобілів.Також береться за кілька пасажирів, якщо їх маршрути перетинаються.

Однією з екзотичних ідей в наших країнах СНД є таксі для домашніх вихованців. Такою послугою в Європі та Америці, вже нікого не здивуєш. Там подібні служби користуються успіхом вже багато років серед власників домашніх улюбленців. А у нас це ще вважається екзотичної послугою, її можна зустріти тільки у великих містах, таких як Москва. На сьогоднішній день перспективи цього бізнесу дуже помітні. Адже компанії, які займаються візництвом домашніх вихованців, пропонують свої ідеї іншим бізнесменам, франчайзинг.А найуспішніші і сміливі компанії займаються послугами міжнародних перельотів чотириногих і пернатих вихованців.

І наприкінці хотілося б сказати, що таксі – це дорогий бізнес, в якому Ви повинні бути завжди готові до ремонтів, до нових сервісів, наприклад, замовлення таксі через смартфон, різних непередбачуваних ситуацій.