Як відкрити пекарню

Відкриття своєї маленької пекарні – це відмінна ідея для капіталовкладень. Цей вид бізнесу входить в трійку життєво необхідних товарів: одяг, взуття, продукти харчування. Торгівля хлібобулочними виробами може принести вам вельми солідний прибуток, і навіть можливо, ваша пекарня стане вашим сімейним бізнесом. Якщо вам цікава ідея, то ця стаття написана для вас, в неї ми детально розберемо всі етапи цього вигідного бізнесу. Почнемо ж!

Пошук приміщення

Відкривати пекарню найкраще в прохідних місцях, там, де за день проходить найбільше людей. У великих містах до таких місць відносяться торгові або бізнес центри, входи і виходи в метро. Ви цілком можете орендувати приміщення на першому поверсі якого-небудь будинку, і постарайтеся відразу ж домовитися про його подальший викуп. Для вашої пекарні вам вистачить приміщення з площею близько ста п'ятдесяти квадратних метрів, цілком можливо, що в обраному приміщенні буде потрібно провести ремонт.

Придбання потрібного обладнання

Яке ж заклад може обійтися без хорошого обладнання? Правильно, ніяка і пекарня не виняток. Для відкриття пекарні вам необхідно наступне обладнання:

·  Тістомісильна машина;

·  Стіл для нарізання тіста;

·  Борошнопросіювач;

·  Візок для випічки;

·  Піч;

·  Тісторозкаточну машину;

·  Розстоєчну шафу;

Для початку ви можете придбати по одиниці кожного обладнання. В середньому, одна піч може випікати близько однієї тонни борошна, це рівносильно приблизно півтора тоннам готової продукції. Крім того, ви можете організувати процес виробництва неповного циклу, завдяки йому ви зможете позбутися від етапу замішування тіста. Це дасть вам можливість зосередити всі свої сили на випічці і продажу хлібобулочних виробів. А початкові витрати сильно скоротяться, бо з усього обладнання вам буде потрібно тільки: піч, морозильна камера і теплова вітрина.

Оформлення необхідних документів

Так як ви вирішили зайнятися виробництвом і продажем продовольчої продукції то ніхто не дозволить вам відкрити свою власну пекарню до тих пір, поки ви не отримаєте всі необхідні для цього документи. Наприклад, кожен співробітник вашого закладу в обов'язковому порядку повинен мати медичну книжку, за її відсутності на вас буде накладено великий штраф, а немає нічого гірше, ніж зайві витрати на початку розвитку свого бізнесу. Так само для відкриття пекарні вам будуть потрібні наступні документи:

·  Висновок з пожежної інспекції про те, що ваше приміщення повністю задовольняє вимогам пожежної безпеки;

·  Висновок санітарно-епідеміологічної служби на продукцію, оформляється абсолютно безкоштовно в Росспоживнагляді;

·  Висновок санітарно-епідеміологічної служби на виробництво;

·  Сертифікат відповідності, виходить у Федеральному агентстві з технічного регулювання і метрології;

Підбір персоналу

Прийшов час зайнятися набором співробітників, у вашому штаті в обов'язковому порядку повинні бути такі працівники:

·  Технолог, він стежить за всіма стадіями виробництва і за дотриманням технології виробництва (одна людина);

·  Пекарі, займаються безпосередньо приготуванням продукції (чотири людини, по два в зміну);

·  Касири (дві особи);

·  Прибиральниця (одна або дві людини, тут все залежить від завантаженості і розмірів приміщення, можлива погодинна оплата);

Крім цього вам можуть знадобитися послуги бухгалтера, але за ці краще звернутися в ауторосинговую компанію, або ж знайти людину на неповний робочий день. Це зможе заощадити вам гроші. А ви як підприємець можете взяти на себе обов'язки адміністратора.

Постачальники і закупівля сировини

Не варто забувати, випічка – це товар, що швидко псується, у нього дуже маленький термін зберігання. Саме з цієї причини ми радимо вам купувати все сировину безпосередньо перед початком виробництва. Зрозуміло, ви цілком можете скласти договір з постачальниками набагато раніше, ніж зареєструєте своє підприємство в податковій інспекції. Не рекомендується набирати продукцію у постачальників «про запас». Відразу ж після того, як ви знайшли і підготували приміщення для пекарні, перед вами постане питання з чого ж печуться хлібобулочні вироби.

Ні для кого не секрет, що основний інгредієнт хлібних виробів – це борошно. Для приготування ваших здобних булочок вам потрібно борошно вищого ґатунку, в крайньому випадку, ви можете використовувати і перший сорт. При розрахунку необхідної кількості борошна враховуйте, що вага спеченого готового продукту буде перевершувати вага сировини на тридцять відсотків. Зрозуміло, це відбувається із-за інших компонентів, які так само додаються в тісто.

З пошуком постачальником можуть виникнути чимало проблем. Розгляньте пропозиції фірм-посередників, які пропонують зручні для вас умови співпраці. Зв'язуватися безпосередньо з борошномельними заводами немає особливого сенсу. І на те є кілька причин. По-перше, їх абсолютно не цікавлять обсяги закупа, які ві можете собі дозволити, а брати великі партії борошна не бажано, так як вона потребує особливих умов зберігання і може банально зіпсуватися. По-друге, доведеться дуже довго домовлятися про співпрацю великого підприємства з дрібним, так як першому це абсолютно не вигідно.По-третє, якщо з якоїсь причини поставка зірветься, то відразу ж за нею послідує розрив всіх договорів про співпрацю.

Крім борошна вам обов'язково будуть потрібні: сіль, цукор, рослинне масло, розпушувач тіста, стабілізатори, різні ароматичні і смакові добавки, загусники, пресовані дріжджі та інше. По ГОСТу на одну тонну білого хліба має припадати: сімсот сорок кілограм борошна, дев'ять з половиною кілограм солі, сім з половиною кілограм пресованих дріжджів і півтора літри соняшникової олії. Говорячи про булочках, то тут витрата сировини повністю залежить від рецептури, яку розробив технолог.

Початок роботи вашої пекарні

Отже, ви знайшли і підготували приміщення, взяли собі в штат співробітників, закупили все необхідне обладнання і сировину, а так само отримали на руки всі ліцензії та дозволи. Настав час запускати масове виробництво і задуматися про рекламу і маркетинг. Запускайте свою рекламну компанію одночасно з початком виробництва, щоб на момент відкриття про вашу пекарні вже хто-небудь так знав.

Реклама

На початковому етапі розвитку свого бізнесу зовсім не обов'язково вкладати в рекламну компанію великі гроші. Спочатку ви зможете обійтися і більш скромною рекламою. Наприклад, ви можете дати кілька оголошень в місцеву газету, скористатися послугами промоутера і розклеїти оголошення на під'їздах або роздавати рекламні листівки людям на вулиці.На перший час цього буде цілком достатньо, а далі за справу візьметься «сарафанне радіо», якщо ви добре обслужили покупця і йому сподобався ваш товар, то можете бути впевнені, він обов'язково розповість про вас своїм друзям і близьким, і наступного разу прийде вже не один.

Висновки

Відкриття своєї власної пекарні – це дуже вигідний бізнес, який при грамотному розвитку забезпечить вас високим і стабільним доходом. Попит на вашу продукцію буде завжди, цей бізнес не залежить від сезонних змін, адже люди завжди будуть хотіти їсти. Якщо вас приваблює ідея відкриття власної пекарні, то чого ж ви чекаєте? Вперед, всі дороги до успішного життя відкриті для вас! Удачі вам у вашому ділі!