Невід'ємним атрибутом більшості людей вже давно стали наручний годинник. Вони не тільки підкреслюють його статус, але і можуть доповнювати стиль людини. Так, за кілька (а то і десятки) тисяч доларів купують собі годинник великі політики і бізнесмени, а елементарний робочий годинник може носити і за десять доларів. Сьогоднішня стаття для того, щоб зрозуміти, які існують перспективи при відкритті магазину з продажу годинників дешевого і середнього цінового сегмента. Чому взято саме такий тип розвитку? Це простіше.Такого типу бізнес є можливість організувати в будь-якому місті, при цьому, він буде спрямований на людей із середнім і низьким рівнем достатку.
З визначенням формату все начебто зрозуміло. Настав час оформляти всю потрібну документацію. Для відкриття магазину годин потрібно стати на облік у пенсійний фонд і зареєструватися як приватний підприємець. А ось для того, щоб відкрити магазин з продажу годинників, необхідно поглибиться в ряд деяких тонкощів.
Для початку, зверніть увагу на вибір приміщення. Такий товар звичайно чудово продається біля бутиків одягу, в торгово-розважальних центрах. Якщо у торгово-розважальному центрі орендувати площу не виходить, підшукайте місце, розташоване неподалік. Площа магазину цілком може бути невеликий, 12 — 16 квадратних метрів має вистачити. Варто також зі всією увагою вивчити ваших потенційних конкурентів, відкривати свій магазин краще далеко від них.
Після того як приміщення підібрано, можете приступати до пошуку необхідних і надійних постачальників товару. Враховуючи нашу (бюджетну) цінову спрямованість, беріть дешеві годинники з Китаю, увімкніть також в асортимент годинник українських і російських виробників. Однак, весь головний акцент робіть саме на дешевої китайської продукції.
Більшість покупців, як відомо, годинник вибирають по зовнішньому вигляду, як до тієї, чи іншої одязі аксесуар, тому постарайтеся на дизайн годин зробити максимальний акцент. Запропонуйте вашим клієнтам дитячі, жіночі та чоловічі годинники. Їх всіх відразу можна розділити на, так звані, гламурні, спортивні та класичні моделі. На початковому етапі, закупіть всього потроху. Вже пізніше, з плином часу, ви зрозумієте, якою товар продається більше, а який буде лежати. Після цього ви вже зможете робити свій акцент саме в бік першого.
Наступним етапом відкриття магазину годин буде придбання необхідного інвентарю. Зверніть увагу на вітрини зі скла з підсвіткою. З меблів вам також знадобиться стілець і стіл для продавця. Закупіть також підставки для годин, для їх розміщення на вітринах.
У разі, якщо ви замислюєтеся про наймання персоналу, буде достатньо лише одного продавця. Він повинен володіти такими основними якостями, як уміння знайти підхід до будь-якого клієнта і, звичайно ж, комунікабельність.
Тепер, прийшов час поговорити про рекламу. Якщо ви зуміли розташувати власний магазин годині в торговельно-розважальному центрі, в цьому випадку клієнти з'являться майже одразу. Однак, додаткова реклама не завадить. Розклейте оголошення по місту або створіть свій сайт. Також можна зайнятися продажами годин через інтернет.
Для підприємців-початківців цей бізнес підходить відмінно. Для старту він не потребує значних вкладень, особливо при роботі з дешевим сегментом, так як в більшості випадків тут гарантія на товар відсутня. Ви завжди, в разі невдачі, зможете за закупівельними цінами продати товар і зайнятися якимось іншим бізнесом.