Якщо говорити узагальнено, то даний бізнес нагадує схему функціонування звичайних агентств з працевлаштування. Тобто, існують фахівці, які пропонують власні послуги. У нашому випадку актуальні домробітниці, водії, садівники, репетитори, гувернантки, няні та ін. З іншого боку розташовуються клієнти, які мають потребу в послугах професіоналів , перерахованих вище. Якщо уявити, що ви вже відкрили подібне агентство, то вашим завданням буде якісна двостороння робота.Головне, ви повинні, з одного боку, якомога більше потенційних працівників (здобувачів) зібрати у власній базі. З іншого — не менш важливою задачею є ведення бази потенційних роботодавців, тобто клієнтів. Остання допоможе працевлаштовувати претендентів, які до вас звертаються.
Якщо зовсім спростити, уявіть, що ви будете важливою ланкою, яка буде пов'язувати фахівців з їх клієнтами. І, зрозуміло, за свої послуги отримуєте певні гроші. Наприклад, для роботодавця укласти на рік договір буде коштувати від 40% до 120% від щомісячної зарплати претендента (якщо останній запропонований агентством). Працівники ж ваші послуги оплачують одноразово в розмірі лише 15-35% від щомісячної заробітної плати. В умовах того, що деякі фахівці оцінюються в 25-50 тисяч рублів, гонорари, які отримує агентство, можуть бути дуже значними.
При відкритті власного агентства, вам необхідно з максимальною відповідальністю підходити до питань добору працівників (кандидатів). Людина з вулиці, який не має відповідного досвіду, вам не підійде. Ваші фахівці повинні мати рекомендації з попередніх місць роботи, грамотно розмовляти, добре виглядати, мати стаж роботи і відповідну освіту. З точки зору рекомендацій, в наш час досить часто підробляють. Тому, не потрібно лінуватися, — обдзвоніть особисто колишніх клієнтів працівника.
Для гувернантки або няні, не повинно бути проблемою вміти ладити з дітьми і знати сучасні методи навчання. Для домробітниці важливо вміти доглядати за гардеробом, прибирати, прасувати, прати, загалом, на професійному рівні розбиратися в домашніх справах. До того ж, якщо вона добре готує, то такий фахівець дуже високо цінується. Для водія важливо бути комунікабельним, товариським, добре знати околиці міста і сам місто, також важливий досвід водіння (мінімум п'ятирічний).
Отже, ваша служба з підбору домашнього персоналу повинна мати можливість запропонувати своїм клієнтам працівників тільки найвищої кваліфікації. При цьому, не зашкодить заручитися підтримкою правоохоронних органів, перевіряючи за їх базі всіх шукачів. Так як серед них можуть попастися і шахраї. Якщо хоча б один раз на цьому оступитися, репутація вашої організації може бути втрачена назавжди. А на відновлення доброго імені піде дуже багато часу і зусиль.
Для відкриття агентства, в першу чергу, потрібно офіс для прийому клієнтів і проведення співбесід з претендентами. Цілком достатньо кабінету площею від двадцяти до тридцяти квадратних метрів. Бажано, щоб поруч були паркування та зупинка для громадського транспорту.
Наступним кроком стане облаштування офісного приміщення. Вам буде потрібно доступ в інтернет, принтер та комп'ютери з необхідними офісними програмами. Крім цього, забезпечте своїх потенційних клієнтів максимальним комфортом, придбавши м'які і зручні крісла. Загалом, досягніть максимального затишку у вашому офісі, що розташує всіх до спілкування на продуктивному рівні.
З точки зору реклами, на сьогоднішній день, практично будь-яка компанія, яка себе поважає, має корпоративний сайт. Не має бути винятком і ваше агентство. Особливо в нинішній час. Тому що шукачі роботи та роботодавці, в більшості своїй, шукають один одного за допомогою інтернету. Чому б цим не скористатися. Але, так чи інакше, краща реклама для вашого агентства це, звичайно ж, «сарафанне радіо». Успіхів вам!