Інтернет дає величезні можливості для заробітку. Якщо у вас є бажання відкрити свій інтернет-магазин, то зараз саме час, щоб встигнути зайняти своє місце під сонцем. Зрозуміло, всім хочеться зробити це без значних витрат і отримати високий прибуток. У цій статті розглянемо всі аспекти відкриття інтернет-магазину.
Фотографії товару
Уважно стежте за зображеннями продаваного товару, вони повинні бути високої якості, але в той же час не повинні змушувати ваш сайт довго грузиться. Найкращий спосіб вирішення цього питання – це використання превью зображень. Ви можете використовувати дилерські фотографії, але краще всього розміщувати на сайті фотографії зроблені безпосередньо вами. Скористайтеся послугами фото-студій для створення фотографій на білому тлі. Пам'ятайте, що на кожному знімку повинен знаходитися логотип вашого інтернет-магазину.
Зворотний зв'язок
Дуже важливо дати покупцеві відчуття підтримки з боку продавця. Розмістіть свої контакти на сайті інтернет-магазину, щоб у випадку появи питань покупець міг задати їх і отримати відповідь. Вкрай рекомендується бути максимально ввічливим і чесним з клієнтами. Це дуже сильно підвищить рівень довіри з його боку до вашого магазину.
Відгуки
В якості свого переваги перед конкурентами, створіть окрему сторінку для публікації відгуків покупців, де вони зможуть обмінюватися своїми думками. Так само їх можна публікувати безпосередньо під товаром, що дуже полегшить життя майбутніх клієнтів при виборі покупки. Як змусити покупця написати відгук? Дуже легко, просто ввічливо попросіть його про це, якщо це не зможе спонукати його написати коментар, надайте невелику знижку або пільгу на покупку іншого товару.
«Часті Запитання» чи FAQ
При відкритті сайту свого інтернет-магазину, вам потрібно придумати зміст цієї сторінки. У покупців можуть виникнути питання щодо продаваного продукту, способу доставки або ін. Перед тим як скористатися зворотним зв'язком буде добре направити їх на цю сторінку. Так ви заощадите свій час і час своїх покупців. Почніть заповнювати цю сторінку, використовую найчастіші і поширені запитання про терміни доставки товару. Відповіді повинні бути максимально чітко сформульованими, щоб у покупця не з'являвся питання пов'язаний з відповіддю на інше питання.
Як це працює? Принцип роботи
Багато охочих відкрити свій інтернет-магазин вважають, що покупці твердо впевнені у виборі того чи іншого товару. Але практика показує, що дуже часто, відвідувачі подібних сайтів не мають конкретного і точного уявлення, про своїх покупках. Ваш обов'язок – підштовхнути їх до скоєння купівлі, допомогти зробити правильний вибір, за таку допомогу вони будуть дуже вдячні і вдячні вам. Додайте на свій сайт сторінку з приблизно такою назвою: «Новинки» або «Хіти продажів».
Доставка і оплата товару
При оформленні замовлення, використовуйте реєстрацію покупців, у вашій базі буде зберігатися і поповнюватися список електронних адрес, що використовується для повторної покупки. Далі все стандартно: додавання покупки у кошик та оформити замовлення. Обов'язковий список даних про клієнта для доставки товару: ПІБ, адреса проживання, спосіб доставки та оплати. Існує кілька видів доставки товарів клієнтам:
· Доставка накладним платежем. Як правило, використовується при доставці в інший регіон або місто. Пошта доставляє товар, а покупець оплачує при отриманні у відділенні пошти. Даний спосіб дуже зручний для клієнта, так як він буде впевнений, що куплений товар буде доставлений. В ваші завдання входить: упаковка товару та заповнення всіх документів для відправлення покупцю.
· Доставка кур'єром. Основна перевага – це мінімальні терміни доставки. Товар передається з рук у руки, що зводить до мінімуму всі шанси пошкодження товару при поштової доставки. Це оптимальний варіант у межах свого міста.
· Так само, покупець може сам забрати свою покупку з вашого складу і оплатити її на місці. Плюси – мінімальні витрати з вашого боку, мінуси – підходить лише для міста в якому ви проживаєте.
Найчастіше клієнтам пропонується перевести гроші на рахунок магазину, але цей спосіб оплати підходить далеко не всім клієнтам. Тому краще всього використовувати декілька способів оплати. У нашій країні, особливо популярні сервіси передачі грошових коштів: WebMoney, QIWI ЯндексДеньги.
Дизайн сайту
Перше, на що покупець звертає увагу – це дизайн вашого сайту. Якщо у нього м'які кольори, приємні оку і інтуїтивно зрозуміла навігація, то покупець обов'язково запам'ятає його і, можливо, повернеться знову. Ви можете замовити собі індивідуальний сайт або скористатися вже готовими шаблонами. Найголовніше, він повинен бути незабутнім і привабливим.
Просування і реклама
Для просування свого магазину використовуйте всі способи просування звичайного сайту: закупівля посилань, реклама в соціальних мережах, спільноти і форуми. Так само, спеціально для інтернет-магазинів можна використовувати ЯндексМаркет, що дозволяє отримати цільових відвідувачів на ваш сайт. Не варто забувати про рекламу в платних тематичних розсилках. Крім перерахованих методів, застосовні методи тизерної і банерної реклами, це теж позитивно позначиться на відвідуваності сайту вашого магазину.
Тепер ви знаєте, що необхідно для відкриття свого інтернет-магазину. Удачі вам і успіхів у торгівлі!