Як відкрити свою кав’ярню

Якщо ви все ще в пошуку ідей для започаткування свого бізнесу, в реалізації якого ви зможете проявити свою креативність і при цьому збільшити свій дохід, то така ідея існує. Відкриття своєї кав'ярні подарує вам стабільний і великий дохід, і дасть вам можливість створити свій бренд і значно збільшити свій бізнес. Основна перевага цієї ідеї в тому, що в нашій країні, на відміну від інших країн кав'ярні ще не отримали широкого поширення. Кав'ярня має безліч переваг: вона дешевше звичайного ресторану і затишніше будь-якого кафе або бару.У цій статті ви детально розпишемо всі етапи цього хоч і важкого, але дуже прибуткового бізнесу.

Вибір приміщення

Так як кав'ярня – це підприємство громадського харчування, то до приміщення, де він буде розташовуватися, пред'являються особливі санітарні вимоги. Ви зможете знайти їх у відповідних документах. Звичайно, якщо ви плануєте розташуватися в житловому будинку, то варто задуматися про хорошої звукоізоляції. Що стосується розмірів приміщення, то на відкриття кав'ярні на сорок п'ять – п'ятдесят п'ять місць буде потрібно як мінімум сто сімдесят квадратних метрів, з них сто п'ятдесят для посадочних місць, і двадцять – для торгівлі та приготування кави.Зрозуміло, купівля приміщення таких розмірів де-небудь в центрі міста обійдеться у кругленьку суму, і далеко не кожен підприємець зможе собі це дозволити.

Один з важливих моментів – це дотримання всіх вимог пожежної інспекції. Якщо ви не будете відповідати їм, то дозволи на ведення бізнесу ви не отримаєте. Як приклад вимог, усі приміщення повинні бути ізольовані один від одного, а поверхня коридорів і підвальних приміщень повинні бути оброблені спеціальною речовиною, що перешкоджає горінню.

Приділіть підвищену увагу і інтер'єру, самий ідеальний варіант – це єдність у всьому. Кожен елемент декору повинен поєднуватися з усіма іншими. Ви можете прогулятися по закладам своїх конкурентів і пошукати у них цікаві й вдалі ідеї для внутрішнього оформлення своєї кав'ярні. Так само, передбачте поділ залу для відвідувачів на дві частини: зону некурящих і зону курців, дуже багатьом людям не подобається запах тютюнового диму в приміщенні і це може відлякати їх.

Обладнання

Після вибору приміщення перед вами постає наступне завдання, закупівля всього необхідного обладнання. Давайте прикинемо, що вам знадобиться і у скільки це обійдеться приблизно:

·  Міксер – три тисячі рублів;

·  Вітрина – сто п'ятдесят тисяч карбованців;

·  Миття посуду – двадцять тисяч карбованців;

·  Два обробних столів – двадцять тисяч карбованців;

·  Пара холодильників – сто-сто п'ятдесят тисяч карбованців;

·  Кофемашина – тридцять тисяч карбованців;

Крім всього цього вам будуть потрібні кілька млинків, морозильний лар і шафа для випічки. А взагалі, виходячи з практики, можна зробити висновок, що на відкриття власної кав'ярні вам буде потрібно приблизно два – шість мільйонів рублів, але всі ці витрати окупаються повністю менш ніж за три роки.

Не забувайте, що на початковому етапі свого розвитку ви можете заощадити, купивши або вживане обладнання, або звернувшись в кілька кавових компаній, де все обладнання можна отримати абсолютно безкоштовно. Але в цьому випадку від вас зажадають, щоб воно використовувалося тільки для приготування якогось певного сорту кави. А що стосується самого приміщення, то в нього потрібна меблі: столи, крісла або дивани, барна стійка, вішалки, предмети інтер'єру та сервант офіціанта.

Персонал

До вибору персоналу слід підійти дуже уважно. Крім директора вам знадобиться найняти кілька інших фахівців, наприклад: чотири бариста, два кухарі, два бармена і пару прибиральників. На початковому етапі розвитку свого бізнесу ви можете скористатися послугами ауторсорсингових компаній. Так само ви можете поєднати кілька професій в одну для економії коштів і персоналу.

Можливо, вам знадобиться технолог, але це тільки у випадку якщо ви плануєте створювати своє виробництво. Якщо ви страви будуть поставлятися до вас у вже готовому вигляді або у вигляді напівфабрикатів, то потреби в ньому немає. А якщо у вашому меню будуть кондитерські вироби власного виробництва, то технолог вам просто необхідний. Так само він може допомогти вам в розробці меню вашого закладу, незалежно від того чи буде у вас власне виробництво чи ні.

Реклама і просування

У наш час ні один поважаючий себе заклад має свій власний сайт. Першим кроком в просуванні вашої кав'ярні стане саме створення сайту-візитки. На ньому повинна міститися найбільш повна інформація про послуги, що надаються, постійно оновлюється меню з цінами. Так само буде дуже добре, якщо ви розвісити рекламні оголошення в районі, де буде розташовуватися ваша кав'ярня, будете роздавати рекламні листівки, дасте оголошення у кілька місцевих газет.Але найбільшу користь принесе вам «сарафанне радіо», але працювати з ним треба дуже обережно, найменша помилка і ви можете назавжди розпрощатися з мрією, відкрити свою власну кав'ярню.

Висновок

Відкриття кав'ярні – це дуже перспективний та прибутковий вид бізнесу, який починає набирати обертів у нашій країні. При грамотному розвитку ваша кав'ярня може вирости до розмірів цілої мережі кофеїн по всій країні. Грамотно підходьте до кожного етапу, описаного в цій статті і тоді у вас все обов'язково вийде. Удачі вам!