Як заробити в Новий Рік

Який же Новий рік без Діда Мороза!? Дітвора повинна зустріти його в обов'язковому порядку. На щастя, у кожного малюка є для цього безліч можливостей – від міських ялинок до новорічних ранків у дитячому садку. Але це все не те, радість зустрічі як би громадська. Зовсім інша справа, коли символ Нового року приходить до дитини особисто, адже для малюка це схоже на диво. Головне – Дід Мороз повинен бути дійсно профі, щоб не зіпсувати свято малюкові.
Поговоримо детальніше про те, як організувати «дедморозовський» бізнес і насамперед про економічні аспекти такої діяльності: розмірі стартового капіталу та потенційної прибутковості.

Безумовно з наведеними нижче розрахунками можна сперечатися до нескінченності, але мета демонстрації цих цифр полягає в тому, щоб показати: при порівняно малих (можна сказати – мінімальних) затратах і великому (в ідеалі – максимальному) бажанні цей бізнес може перетекти з сезонного новорічного джерела доходу в повсякденне індустрію розваг, якщо звичайно така мета у вас присутня.

Юридичні аспекти

Кращою формою здійснення цієї підприємницької діяльності буде СПД – так ви убезпечите себе від підвищеної уваги з боку податкових, правоохоронних та інших органів.

Інвестиції

Головні ресурси, які вам знадобляться – це Дід Мороз і його внучка Снігуронька. Молоді дарування з місцевих (як варіант прилеглих провінційних) театрів, акторських студій і т. д. відмінно підійдуть. Необхідні матеріальні активи – костюм, атрибути (посох, коса до пояса, мішок тощо), мобільні телефони для обох (або ж оплата витрат на зв'язок), а також автомобіль.

Залежно від вартості (вартості оренди) костюмів та атрибутики, тарифів оператора зв'язку і, звичайно ж, суми, у яку «обійдуться» виконавці, ці витрати будуть коливатися в межах 625-1250 доларів США. Машина свідомо не була згадана, так як, само собою зрозуміло, що купувати її під цей проект безглуздо. Вдамося до послуг товариша або батьків за символічну плату + бензин.

До додаткових витрат варто віднести рекламу, яка в цю пору внесе вагомий внесок у затребуваність вашого бізнесу.

Роль диспетчера ви можете виконувати самі. Функції – прийом замовлень, узгодження часу, тривалості, програми (залежить від статі дитини, кількості дітей, віку і т. д.) і ціни, забезпечення виконання заявки виконавцями. Якщо ж ваш бізнес набрав обертів, то бажано найняти людину, яка буде займатися координацією, в той час як ви будете виконувати адміністративні функції.

Час реалізації проекту

Тут все чітко і стабільно: період замовлень на Діда Мороза триває десь з 20-х чисел грудня по середину січня. Тому для подальших розрахунків ми виберемо період у 25 днів.

Технологія

Технологія реалізації проекту вкрай проста. Ви розміщуєте оголошення про свої послуги скрізь, де можете і хочете – в газетах, глобальної мережі, на радіо і т. д. Далі ваш потенційний клієнт зв'язується з диспетчером за вказаним в оголошенні телефоном, отримує відповіді на все, що його цікавить питання і в ідеалі, якщо його влаштовують всі умови та вартість, замовляє саме вашого Діда Мороза.

Дохідна частина

Доходи цього бізнесу становлять надходження коштів за кожне привітання. Середня ціна останніх трьох років на подібні послуги – 87 дол. США / годину. Виходячи з того, що одне привітання, як правило, триває годину, а переміщення по місту від одного клієнта до іншого в зимовий період займають чималу кількість часу, то Дід Мороз і Снігуронька зможуть ощасливити не більше 5 сімей в день.
Також слід врахувати і нерівномірність навантаження на акторів — 3-5 днів до і після Нового Року будуть піком їх діяльності. Тому в розрахунках за основу коефіцієнта завантаженості за весь період (25 днів) буде взятий показник 0,8 (тобто 80%).

25 х днів 5 годин х 87 дол. США х 0,8 = 8700 дол. США

Витрати та інвестиції

— Достатній обсяг реклами обійдеться приблизно в 125 дол. США.
— Костюми, атрибутика та інвентар – 625 дол. США

Загальна: 750 дол. США

Витрати на автомобіль

Виходячи з розрахунку, що автомобіль за весь період проїжджає 100 км. в день при витраті 14 л/100 км, а середня ціна літра бензину — 1,2 дол. США, отримуємо:

14 літрів х 1,2 дол. США х 25 днів = 420 дол. США

Крім того, ніхто не застрахований від поломок машини, що особливо актуально взимку. Тому до бюджету необхідно закласти суму на ТО і ремонт – 200-250 дол. США.

Прийнятна заробітна плата диспетчера за 25 днів – 250 дол. США. Що стосується акторів, то можна відраховувати їм 20% від принесеного прибутку, або ж виплатити за підсумками 650 дол. США кожному (середня зарплата в цьому сегменті).

Прибуток

Отже, наші надходження — 8700 дол. США, а сумарні витрати складуть приблизно 3000 дол. США. Таким чином, потенційний прибуток, яку принесуть Дід Мороз та його онука – 5700 дол. США.

Погодьтеся, непогано за 25 днів роботи!

Звичайно ж, всі підсумкові цифри залежать від тих показників, які ви закладете в основу своєї діяльності. А розширивши спектр своїх послуг, забезпечивши цілорічний попит і відповідну пропозицію, ви незабаром створите стабільний і незмінно затребуваний джерело доходу.