Запускаємо сервіс з обслуговування акваріумів

Забавно, як тільки хто-то дійсно стає залученим в аматорську акваріумістика це майже завжди наростає як сніжний ком. Один акваріум перетворюється в два, два три, і так далі. Інколи в голову приходить таке питання: «А як це хобі може окупитися?» або ще краще, забезпечити дохід? Тоді з'являються дві прості ідеї: розведення риб або запуск сервісу з обслуговування акваріумів. Розведення риб, безумовно, може допомогти оплатити ваше хобі, але запуск сервісу з обслуговування акваріумів може фактично генерувати прибуток.Однак, перш ніж зриватися з місця починати власний бізнес, ви повинні звернути увагу на кілька важливих аспектів.

Визначте вашу мотивацію

Яка ваша мотивація для запуску даного сервісу? Ви хочете, щоб він просто покривав витрати на ваше хобі чи ви хочете, щоб він генерував прибуток? Скільки часу ви готові присвятити цій справі? Якщо ваші очікування зосереджені на незначному заробіток, ви можете присвятити справі лише невелика кількість часу, і запустити сервіс на неповний робочий день. Однак, якщо ваша служба, крім іншого, є успішним підприємством, і ви готові взяти на себе ризик почати свій власний бізнес, тоді можна запускати сервіс на «повну котушку».

Дослідження ринку

Чи є необхідність в обслуговуванні акваріумів у вашому районі? Відвідайте офіси місцевих підприємців, кабінети лікарів і т. д. У багатьох є акваріуми? І якщо так, то хто-небудь в даний час підтримувати їх? Якщо у кого-то немає акваріума, вони були б зацікавлені в його встановлення? Всі ці питання дуже важливі.

В ході дослідження потрібно виявити потенційних конкурентів. Не зупиняйтеся перед очевидними успіхами інших постачальників послуг. Вони можуть бути успішними, тому що вони працюють на неконкурентному ринку. Це не повинно бути проблемою для вас. Їх стратегія надання послуг може бути неправильно побудована або, можливо, вони не можуть бути агресивними в пошуку нових клієнтів. Все це звісно потрібно «промацати».

Один з найбільш поширених запитань: «чи Можна за конкурентів вважати місцеві акваріумні магазини?». Відповідь на це питання... це багато від чого залежить. Якщо місцеві магазини у вашому районі забезпечують технічне обслуговування, то вони повинні розглядатися як конкуренти. Якщо вони дізнаються, що ви працюєте в службі, яка може бути претендентом на їх клієнтів, не думаю, що вони б не вважали вас за конкурентів. Тим не менш, багато місцеві магазини не мають ніякого бажання потрапити в бізнес з обслуговування акваріума.Замість того щоб такі магазини вважати конкурентами, можна дійсно зробити їх своїми бізнес-партнерами.

Приступаємо до роботи

Потрібно зібрати все необхідне обладнання, яке потрібно для запуску сервісу. Зробити це зовсім не складно. Більша його частина, найімовірніше, може бути знайдена у вашій коморі. Необхідні такі речі, як шланги, відра, щітки, шкребки для водоростей, рушники, і т. д. В додаток до цього, хорошою ідеєю буде, інвестування в якісну фільтруючу систему, яка може бути куплена в інтернеті. Ви також можете розглянути питання про придбання портативного диатомового фільтра для «полірування» акваріумної води ваших клієнтів.

Найбільші витрати у вашому новому бізнесі буде у формі того, що можна назвати «основа бізнесу». Сюди можна включити візитки, буклети і витрати рекламу. Деякі з них не є обов'язковими, хоча рекомендуються. Візитні картки, з іншого боку, є абсолютною необхідністю. Придбання візитних карток є одним з найбільш важливих кроків при запуску нового сервісу.

Професійно виглядають бланки майже так само важливі, як і візитні картки. Ви будете використовувати ваші бланки для листування, стимулювання збуту і т. д. Важливо, щоб ваш професіоналізм могли побачити всі потенційні клієнти. Ви ж не хочете, щоб склалося враження, що ви просто хлопець із гетто зі шлангом і відром. Це ж бізнес, і все повинно реалізовуватися в діловій манері. Інші предмети першої необхідності, такі як брошури і реклама можливо і не обов'язково, але допомагають швидше донести ваше ім'я до громадськості.

До вашої одязі і одязі ваших співробітників також потрібно підійти серйозно. Я, звичайно, не пропоную сорочку і краватку, але якісні футболки або поло з назвою або логотипом вашої компанії повинні бути використані. Замовити такі футболки буде не так вже й дорого. Інша частина «уніформи» залежить тільки від вас.

Нарешті, незалежно від того, наскільки ретельним можна бути при обслуговуванні акваріума, нещасні випадки можуть статися. Ніщо не закриє ваш бізнес швидше, ніж судовий позов за фактом пошкодження майна. Слід зазначити, що страхування не обов'язково, але в даному випадку краще перестрахуватися, ніж потім шкодувати. До того ж, страховка банальним чином дає замовнику і вам почуття безпеки. Вона також підвищує довіру до вашого бізнесу.

Нові клієнти

Найбільша проблема у запуску сервісу з обслуговування акваріумів – пошук клієнтів. Основи бізнесу, згадувані раніше, допоможуть, але цього може бути не достатньо. Можна домовитися з місцевим зоомагазинах, щоб там роздавали ваші візитні картки (наприклад, при продажу акваріума). Також можна дати пачку візиток для кожного зі своїх друзів. Ну і звичайно потрібно розуміти, що кожен, хто намагається знайти нових клієнтів для свого нового бізнесу повинен пам'ятати, що особисті контакти є кращим способом продати свої послуги.

Обслуговування клієнтів

Якщо пошук нових клієнтів є найбільш складним аспектом цього бізнесу, утримати їх не менш складно. В залежності від вашого міста, конкуренція може бути досить високою. Утримання ваших клієнтів включає в себе набагато більше, ніж просто чистку акваріумів. Важливо вживати «додаткові зусилля» і йти на поступки для своїх клієнтів. Це включає в себе гнучкий графік обслуговування і доступність «за викликом». Наприклад, ресторани які можуть вас викликати в пізній час.Вони не хочуть, щоб хтось тягнув шланги або носив відра через зал, коли їх клієнти їдять, і це цілком раціонально. Під доступністю «за викликом» мається на увазі мобільність. Клієнти можуть і будуть вам дзвонити в незвичний час. І не тільки для планування зустрічей, але і задати питання чи повідомити про виниклої надзвичайної ситуації. Якщо ви не доступні, вони знайдуть когось іншого.

Ціноутворення

Визначення відповідної ціни за свої послуги може нести в собі певний суб'єктивізм. Тут потрібно врахувати кілька факторів. По-перше, зверніть увагу на ціни конкурентів, вони допоможуть вам краще орієнтуватися в ринку. Крім того, якісна презентація ваших послуг потенційним клієнтам буде також впливати на те, що інші будуть готові заплатити. Наприклад, припустимо, що ви робите покупку нового автомобіля. Ви знайшли два однакових автомобіля. Тим не менш, один має величезну вм'ятину на капоті.Який з двох автомобілів ви швидше за все, виберіть для покупки і, можливо, заплатите більше грошей? Якщо ви не скнара, ви, ймовірно, виберіть автомобіль без вм'ятини. Той же принцип діє і для вашого сервісу.

Вартість першого відвідування нового клієнта повинна бути заснована на погодинній оплаті. Після того як клієнт вирішить користуватися вашими послугами на постійній основі ви вдаєтеся вже до більш гнучкого ціноутворення – грунтуючись на оплату щодо обсягу акваріума. Ціни можуть змінюватись в залежності від виду обслуговування. Наприклад, ви можете запропонувати щомісяця договір про надання послуг, що включає щотижневі візити, який буде коштувати дешевше.

Кращий рада

Ця стаття природно не претендує на єдине достовірне джерело інформації про те, як відкрити сервіс з обслуговування акваріумів. Здебільшого вона призначена, щоб дати кілька цінних порад, які допоможуть наштовхнути вас на прийняття правильних рішень. Найкраща порада, яку можна дати: запитайте себе, чи ви хочете перетворити своє захоплення в бізнес, і ви готові вкласти трохи грошей і багато часу, щоб змусити його працювати. Якщо відповіді немає або ви сумніваєтеся, тоді просто насолоджуйтесь вашим хобі.Хто знає, можливо, ви вирішите спробувати свої сили пізніше, коли прийде час. У будь-якому випадку, займатися улюбленою справою, яка приносить вам прибуток — це успіх.

Published by , in Без категорії.