Сьогодні, в нашій країні, існує вкрай мало компаній надають подібного роду послуги. Насправді вони можуть зустрітися лише у великих містах. Крім цього, в даний час навіть у глобальній мережі Internet відшукати всю потрібну інформацію для абітурієнтів вкрай складно. Далеко не завжди на сайтах самих Вузів є можливість знайти всі необхідні відповіді на питання, а якогось узагальненого онлайн довідника Вузів так просто не знайдеш. І якщо і з'являються подібного роду проекти, то вони дуже далекі від допомоги у виборі Вузу.Разом з цим, інформації в мережі довіряють не всі люди, і на це є причини.
Таким чином, завдання полягає допомоги випускникам шкіл підібрати якомога більше оптимальне для них вищий навчальний заклад, а також подальшої допомоги у вступі в академію, інститут чи університет.
З точки зору того, як може працювати агентство з підбору Вузів для абітурієнтів, багато чого тут буде залежати від передбачуваного спектру послуг, які ви плануєте надавати. Займатися ви можете починаючи від надання допомоги при вступі, закінчуючи консультаціями з питань підбору того чи іншого навчального закладу. Наприклад, буде дуже добре, якщо ви зможете надати своїм клієнтам рейтинги найбільш затребуваних і, зрозуміло, оплачуваних професій.Можна організувати тестування, які спеціально розроблені допомогу потенційним студентам для правильного вибору спеціальності. Організувати можна і курси підготовки до здачі єдиного державного іспиту. Крім цього, можна вдатися до надання супутніх послуг. Зокрема, приходити на допомогу у бронюванні місця в гуртожитку або пошуку квартири. Варіантів можна знайти достатньо. Тут дуже важливо не забувати, що вашою метою є надання допомоги абітурієнтам у виборі навчального закладу.І важливо відзначити, що ця мета надзвичайно благородна, навіть незважаючи на те, що особисто для вас це, насамперед, бізнес.
Для організації подібного агентства, в першу чергу, вам необхідно придбати або орендувати відповідне приміщення. Необхідності у великій площі немає. Разом з цим, не варто економити на просторі. Тут важливо знайти «золоту середину». Ваші клієнти та працівники розташовуватися усередині повинні з комфортом.
По-друге, кожному вашому співробітнику обладнайте його робоче місце всім необхідним. Тут знадобиться комп'ютер з виходом в інтернет, крісло і стіл. На копірах, сканерах і принтерах ви можете заощадити, як з точки зору грошей, так і з точки зору простору. Досить буде на кілька працівників встановити одне МФУ. Для економії місця ви також можете замість персональних комп'ютерів використовувати моноблоки або ноутбуки.
І останнє, але не за важливістю, обладнати ваш офіс стелажами, полицями, шафами, а також кріслами і диванами для клієнтів. Не забудьте і про систему кондиціонування, без якої у літні дні працювати буде вкрай складно.
З точки зору щомісячних витрат, то тут варто врахувати зарплату вашим співробітникам (ймовірно, одна з найбільш серйозних статей витрат), оплату за оренду, комунальні послуги, оплату мобільного зв'язку та інтернету, а також закупівлю ручок, картриджів для МФУ, паперу, тобто витратних матеріалів і т. п.
З точки зору працівників, не пошкодуйте сил на підбір фахівців, адже вони будуть спілкуватися з майбутніми студентами. Безсумнівно, багато зможуть без проблем впоратися з власними обов'язками. Але придивіться до фахівців молодші, так як вони будуть краще сприймати сучасні тенденції і добре ладнати зі своїми однолітками. Фахівці, які самі тільки закінчили Вузи, незважаючи на відсутність досвіду, будуть менш схильні до стресів і більш рухливими і енергійними. В купе з психологічним або педагогічною освітою це створить чудовий професійний коктейль.
Просувати свої послуги ви можете через газети, журнали, інформаційні каталоги та бюлетені, через телебачення і, безумовно, через інтернет (групи в соціальних мережах, реклама на тематичних ресурсах, власний сайт). На успіх вашої справи це все позначиться максимально позитивно. Успіхів вам!