Як всім відомо, далеко не всі музичні колективи домагаються успіху. Йдуть, найчастіше, з цієї захоплюючої професії саме внаслідок особливого складу характеру. Група або окрема людина просто не може подолати страх перед публікою для початку свого професійного шляху. Вони сковуються, бояться, що їх оцінить по достоїнству і, в цьому випадку, на сцену вони більше ні за що не вийдуть. Ця, так звана, боязнь сцени цілком зрозуміла. Так як зазвичай виступи приходять перед значним скупченням людей.Однак, для початківців музикантів страх сцени на шляху є далеко не єдиною перешкодою.
Однією з причин відмови груп від діяльності (мається на увазі професійна) на сцені є відсутність необхідних знань і досвіду. Виконавці, які тільки починають свій шлях, просто не мають інформації, яким чином можна домовитися про власному концерті або, на худий кінець, організувати виступі на який-небудь корпоративній вечірці або святі. У разі якщо в такий момент знайдеться той, хто вкаже шлях, все стане набагато прозорішим і простіше.
Звідси для себе можна побачити ідею для бізнесу. Тобто знайти способи просування музикантів-початківців, і, таким чином, створити для себе досить непоганий джерело доходу. Полягає ця ідея в тому, щоб стати посередником, який об'єднав музикантів-початківців з потрібними людьми, тобто теми, хто бажає на своїх святкових заходах бачити живих виконавців. Для тільки що з'явилися зірок музичного бізнесу це стане справжнім порятунком. Тепер вони зможуть бути поміченими, і по достоїнству буде оцінений їх творчість.
Шукати потенційних клієнтів можна серед компаній і різних організацій, яким для корпоративних вечірок необхідні різного роду музиканти. Не варто забувати і про приватних клієнтів, які на всілякі сімейні свята (Новий рік, дні народження тощо) також не проти замовити живу музику. Крім цього, клієнтами вашої компанії, на додаток до всього вищесказаного, можуть бути різного роду весільні агенції, які вкрай потребують, для організації урочистостей, у свіжих музикантів.
З точки зору того, як цей сервіс буде працювати, все тут повинно бути вкрай просто. Починати необхідно з реєстрації на відповідному сайті. Перед цим його, звичайно, потрібно буде створити. При цьому, реєструватися тут будуть як замовники, так і самі музиканти. На даному етапі бажано організувати деяку перевірку і схвалення адміністрацією ресурсу. Після того як реєстрація завершена в повному обсязі, у ваших клієнтів є можливість перейти безпосередньо до переговорів.
На даному етапі молоді музиканти і замовники досягають угоди про те, де і як проводити спільні заходи. Цей крок також повинен супроводжуватися сплатою вступного внеску. Якого він буде розміру вирішувати вам. Але необхідно розуміти, що ця сума буде витрачена на оплату музикантам харчування та оренди, а також на транспортні витрати. Таким чином, цей внесок повинен становити від 5 до 7 тис. рублів. Зрозуміло, це не єдина оплата, яка отримує музична група.Це всього-навсього як би «пряник» до тих подарунків і гонорарів, які будуть отримані ними під час виступів.
Разом з цим, ваш сервіс також без прибутку не залишиться. Так як встановлюються деякі правила. Так, в обов'язки музикантів входить оплата 4 тис. рублів за тур, куди входять виступи на, як мінімум двадцяти концертах. Крім цього, за кожен концерт сервіс може брати додаткові 1,5 тис. рублів. Таким чином, організація сервісу за виступами молодих музикантів може стати основою для доброго партнерського бізнесу. Успіхів вам!