Як відомо, серед бізнесменів завжди користувався популярністю бізнес в сфері розважальних послуг. Тому що люди у всі часи хотіли цікаво проводити свій вільний час, і маємо намір це платити гроші. У даній статті ми з вами обговоримо новий, ще не достатньо розвинений в Росії вид бізнесу, побудованого на проведення квестів, та коротко розглянемо основні принципи його ведення.
Сама суть бізнесу полягає в отриманні грошей за участь у квестах із відповідних внесків. Подібного роду ігри, в більшості випадків, містять у собі якусь загадку, або ж мають детективний сюжет. Гру «Мафія» можна назвати наочним прикладом такого бізнесу. Ця гра серед молоді користується великим визнанням. Створюються цілі клуби на її основі, і в Москві між командами систематично проводяться чемпіонати.
При організації подібного роду квестів, зареєструвались на гру люди, у грі отримують кожен свою роль. Для постояльців гри не набридають, так як мають різноманітні сюжетні лінії.
Іншим видом такого роду бізнесу, який кардинально відрізняється від вищезгаданого, є організація вуличних пригод для учасників. Подібні квести проводяться як пішки, так і на велосипедах та автомобілях. Перемагає та команда, яка першою розгадає чергу загадок, отримавши перед цим певне завдання. У кожній команді повинен бути диспетчер, контролюючий по телефону хід гри.Величезної кількості молоді в останні роки, звернуло свою увагу на цей напрямок, проте, розвиток подібного роду квестів в регіонах поки не знайшов свою популярність, і тому для підприємців зараз є вільною нішею такий вид розваг.
Для організації будь-якого типу квестів вам необхідно зібрати команду з креативних молодих людей, які будуть займатися написанням сценаріїв. Самі сценарії мають мати якусь логічний ланцюжок і в теж час не бути очевидними, тобто містити в собі якусь загадку.
Вам для старту може знадобитися близько п'ятнадцяти всіляких сценаріїв, які будуть орієнтовані на різні категорії вікових груп, адже подібні заходи доведеться іноді організовувати і для дітей.
Якщо ви плануєте проводити ігри в приміщеннях, тоді вам необхідно домовитися з якимось кафе чи рестораном, щоб на час гри у вас була можливість знімати невеликий зал. При цьому, звичайно, вашим учасникам доведеться на певну суму у цьому кафе щось замовити. Тобто вкладати свої кошти тут вам не буде потрібно, однак про це моменті учасників потрібно попереджати заздалегідь.
Ваші витрати будуть включати в себе аксесуари для гри. Як правило, це карти, фішки та інше. Ви будете змушені систематично вдаватися до користування послугами поліграфії. Для збільшення терміну використання всіх пристосувань для гри, їх потрібно буде ламінувати.
Для пошуку клієнтів, вам потрібно створити власний сайт і активно прорекламувати його у всіляких соціальних мережах. На сайті розмістіть прайс на участь та сюжетні варіації ігор.
Вашими потенційними клієнтами, як правило, є офісні працівники, школярі, студенти та ін Так, в останні роки значно частіше почали замовляти в стилі квестів і корпоративи, для створення в офісі командної атмосфери.
Організація квестів, як ви встигли помітити, це перспективна і, що важливо, цікава галузь бізнесу. Вона бездоганно підходить для молодих підприємців або навіть студентів, у яких, для старту бізнесу, немає можливості інвестувати великі капітальні вкладення, але з чогось починати вже є бажання.