Заробляємо на персональному підборі хобі і захоплень

В даному бізнесі В першу чергу, потрібно уявити, хто є вашими потенційними клієнтами. Так як важливо знати на яку ви повинні орієнтуватися аудиторію. Втім, нічого складно тут я не бачу. Ваші послуги будуть купувати ті люди, які не зовсім розуміють коли, як і де їм розважитись. А заодно і ті, хто мріє придбати особисте цікаве хобі, але з чого їм почати не мають ні найменшого уявлення.Ймовірно, багато схожих людей можна знайти серед ваших родичів, колег і друзів, які постійно скаржаться, що нічого їм не хочеться, що нічого їм не цікаво і що жити їм нудно. Разом з цим, вони були б раді повернути ситуацію назад і змінити все це, знайшовши, нарешті, щось варте, що зможе зробити їх життя різноманітніше і цікавіше.

На початкових етапах, вашим головним завданням буде виявлення саме такого роду людей, і допомога їм у вирішенні подібних проблем. Адже відсутність будь-яких занять, хобі та захоплень або навіть невміння проводити час з близькими людьми, розважатися та відпочивати, насправді, є дуже гострою проблемою, вирішення якої багато хто мріє знайти.

Таким чином, зібравши базу потенційних клієнтів, пробуйте з ними попрацювати. Працювати потрібно окремо з кожним, а не одразу з усіма. Мови про якусь оплату йти не буде. Так як це ваші родичі і знайомі. Вони знадобляться вам для тренувань і усвідомлення того, чи зумієте ви побудувати бізнес, індивідуально підбираючи розваги та захоплення для них. На ділі це може виявитися не так то й просто. У великій кількості моментів до вас є ймовірність стикатися з такими явищами, як відсутність у клієнта віри в успіх подібної затії.Тому, трохи психологічних навичок зовсім не завадять. Ви повинні вміти знайти спільну мову з самим «важким» клієнтом, достукавшись до нього. Так як з незнайомими людьми на ділі буде ще важче.

Якщо, завдяки вашій роботі, як мінімум кілька ваших знайомих навчаться розважатися чи знайдуть своє хобі, тоді ви можете з пропозицією виходити на ринок.

На перших порах, на час варто відкласти роботу з потенційними клієнтами і зануритися в одну дуже важливу справу. Потрібно скласти базу справ, хобі та розваг якими можна займатися. Адже незважаючи навіть на знання пристрастей окремого «пацієнта», щось толкове порадити йому можуть далеко не всі. І причиною цього, в більшості своїй, є відсутність відповідних знань того, які способи провести час захоплення і розваги взагалі бувають. Тому не лінуйтеся і неодмінно займіться створенням таких списків. Розбити їх, краще всього за тематикою й напрямками.

Наприклад, ви обов'язково повинні мати список справ (бажано великий), якими можна займатися навіть у своїй квартирі. Дуже популярним є також питання проведення часу зі своїми коханими. Таке питання на зорі відносин навряд чи виникне. А ось пізніше стикаються з ним майже всі партнери. І вашим завданням тут є надання допомоги у цьому. Крім цього, в різних хобі ви також повинні відмінно орієнтуватися, будь то орігамі, в'язання або колекціонування.

Якщо у вас під рукою буде велика кількість подібних списків, працювати з клієнтами вам буде набагато легше. До того ж ваші шанси успішного вирішення проблеми значно збільшаться, і вам не доведеться просто робити вигляд, що ви допомагаєте обраному людині.

Наступним етапом буде сам процес, так би мовити, обробки клієнта. Його можна розділити на три основні стадії.

На першій з них ви зустрінетеся з людиною, вивчіть його характер, інтереси, звички і т. п., загалом, вам потрібно дізнатися його. Складіть як можна більш детальний психологічний портрет людини, це допоможе вам максимально якісно підібрати йому розвага чи хобі.

На наступному етапі вам необхідно обробити всю отриману інформацію. Зробити це можна або в офісі, або навіть вдома. Вивчіть клієнта, спробуєте усвідомити, що максимально його зацікавить. Зберіть список варіантів проведення вільного часу та можливих захоплень.

Вашої головним завданням тут є пошук якомога більше потенційних занять. І вже з них вибрати до трьох (не більше) найбільш підходящих. В іншому випадку збільшаться ризики того, що з-за великого вибору клієнт знову може заплутатися і залишитися без рішення.

На третій, заключній, стадії ви зустрічаєтеся з клієнтом і обговорюєте можливі варіанти. Пошук відповідного рішення може бути продовжений (звичайно, за додаткову плату) за бажанням клієнта. Зрозуміло, подібних доповнень багато бути не повинно. Ваш рівень професіоналізму безпосередньо залежить від частоти відправки завдань на доопрацювання (чим менше, тим краще). Не забувайте про це. Успіхів вам!