На багатьох заводах (промислових, виробничих) досі стоїть встановлене обладнання ще з радянських часів. І природно, іноді воно потребує ремонтних робіт.
Час від часу для ремонту необхідним буває цілий список усіляко різних деталей. В даному випадку постачальники зобов'язані купувати і привозити їх (це мікросхеми, діоди, конденсатори, транзистори, тощо). Само собою, фабрики, що виробляють радіодеталі, не мають досвіду відвантажувати їх невеликими партіями, і в заявці з ремонту трапляється так що потрібні деталі від близько десяти виробників. Більш того, безліч деталей вже не виробляються, а адже потрібні саме вони. Вихід можна знайти на центральних радіоринках, куди збираються з усіх кінців країни торговці радіодеталями.Там ви зможете знайти для себе в тому числі і вироби, які вже не виробляються, та й вартість радіодеталей буде нижче, ніж на заводі-виробнику. Саме там можна задовольнити всі пункти по вашій заявці.
І саме тут є величезне поле для створення фірми-посередника.
Так чому ж заводським постачальникам буває вигідно співпрацювати з посередницькими фірмами?
Відповідь на це питання проста: для заводу сума, призначена на радіодеталі відносно не велика (для фірми-посередника дуже навіть прийнятна), таким чином, є можливість рази в півтора переплатити, але в пріоритеті — швидка доставка деталей. Так як простий поламаного обладнання обійдеться набагато дорожче і його треба якнайшвидше полагодити. Тут головне для постачальника швидке закриття заявки, а питання ціни відходить на другий план.
Як фірмі-посереднику можна шукати замовлення? Потрібно домовиться про співпрацю з усіма можливими промисловими підприємствами у вашій області (у сусідніх теж можна, якщо вони знаходяться відносно не далеко), зверніться до підприємств, що виготовляють прилади невеликими партіями, нафтовикам, енергетикам і т. п. Отримуючи перші заявки, знаходите на дошках оголошень необхідних постачальників, дізнаєтеся, коли і хто їздить на радіоринки. Розміщуєте потрібний замовлення.Знаходите потрібну людину, який може попутно заїхати і забрати деталі на радіоринку (доставка при невеликому обсязі і вазі деталей буде недорогий). В умовах того, що бувають різного роду технічні моменти (наприклад, в якийсь деталі рік випуску важливий, а в іншої немає, або є можливість одну з деталей замінити іншою, а де такої можливості немає) найміть радіоелектронщика для технічних консультацій. Надалі можна потроху напрацьовувати базу клієнтів, мало-помалу розширюючи свій бізнес.